Bob_3 The Builder Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 The Fly anno '86? I så fall, hvorfor vil du ikke se den igjen? Det samme går for Oceans, Scarface, Departed og SpiderMan. Fantastic Four og Hulk(Ang Lee) kan jeg forstå, Captain America og nye Hulk har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har sett The Fly, Spiderman og begge Hulk filmene, og jeg likte alle sammen, så det så. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes ikke det er ulogisk i grunn. Jeg har mange filmer jeg syns var bra men som jeg rett og slett ikke har behov for å se igjen. Dramafilmer som f.eks The Green Mile. Dette er ikke en slik tråd. Emnet er ikke "Filmer du har sett og ikke føler veldig sterkt for å se om igjen med det første", men "Filmer du ALDRI vil se igjen!" (Merk at 'aldri' er skrevet med store bokstaver) Dette er tråden for filmene som på en eller annen måte er direkte pinefulle å måtte se en gang til og som du aktivt vil unngå å se igjen. (Ville du forlatt guttegjengen og sittet i naborommet i tre timer/gått hjem om de ville se Green Mile en gang i fremtiden?) --- Til dere andre som snakker om Ocean's Eleven, Departed osv: Dette er filmer som ble ramset opp fordi man diskuterte remakes og hvorvidt alle ble dårlige. Les de siste sidene en gang til og se at de ble nevnt i en helt annen sammenheng. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Filmer du ALDRI vil se igjen! The Fly Scarface Ocean's Eleven The Departed Spiderman Fantastic Four Hulk(ang lee) Hulk (han andre) Over all sannsylighet Captain America Spider-man vil jeg faktisk se igjen og the departed Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva er galt med Spiderman? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Filmer du ALDRI vil se igjen! Scarface Scarface??? Er jo en av tidenes beste filmer jo! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Til dere andre som snakker om Ocean's Eleven, Departed osv: Dette er filmer som ble ramset opp fordi man diskuterte remakes og hvorvidt alle ble dårlige. Les de siste sidene en gang til og se at de ble nevnt i en helt annen sammenheng. Walnuts: Viss du hadde orket å lese de siste sidene hadde du sett at dette også gjaldt Scarafe. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ok, beklager. Jeg innrømmer at jeg orket det ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Wolowitz strikes again. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Gidder ikke og se The Last Legion igjen, herregud får noe dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Gidder ikke og se The Last Legion igjen, herregud får noe dritt. Den hadde jeg faktiskt tenkt å se endag. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Well, don't. En liten 11 åring med sverd og utrolig tørr humor igjennom hele filmen. Hater og ha så dumme kamerater >< Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kjøpte den filmen, bortkasta penger. Lenke til kommentar
doffen5000 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hamlet, den filmen går under kategorien Sykisik Tortur, Phantom Of The Opera er også GAAANSKE drøy Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Resident Evil Degeneration Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hamlet, den filmen går under kategorien Sykisik Tortur, Kva for ein av dei? http://en.wikipedia.org/wiki/Hamlet_on_screen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hamlet, den filmen går under kategorien Sykisik Tortur, Phantom Of The Opera er også GAAANSKE drøy Den gamle er jo classic shit :O Soundtracket man, soundtracket! Og den søte historien Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så "The Mist" her om dagen, og den sugde lem.. Dårlig plott, dårlige effekter, dårlig skuespill, generelt dårlig film.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så akkurat en film idag om en fyr som skulle være så badass. Kjørte Mottorskykkel, drakk tequilla og.. leste i bibelen, når han leste brukte han lese briller. Kameraten min slo den av halveis. Tror den heter Missionary Man. Fy søren for noe drit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå