ultimatedeskjet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 The Fly Scarface Ocean's Eleven The Departed ..som jeg kommer på i farta. The Departed har jeg sett to ganger. Resten er jeg enig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om du liker tegneserie-filmer Spiderman Fantastic Four Hulk(ang lee) Hulk (han andre) Over all sannsylighet Captain America Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 3:10 to Yuma, Ben-Hur, The Departed (basert på Internal Affairs), A Fistful of Dollars (basert på Yojimbo, har bare sett førstnevnte), Insomnia, King Kong (kan diskuteres, men er grei å få med seg som underholdning en lørdag), The Ladykillers, Oceans Eleven - og det er sikkert mange fler. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Var vel kanskje litt kjapp da jeg skrev at jeg aldri vil se en remake mer, men tro meg, etter å ha sett den filmen mister man nok litt lysten. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er vel mer det at du ikke har lyst til å se remaken av Psycho mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Evt noe som helst med Anne Heche Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg så en actionfilm en gang, den var dritdårlig, skal aldri se flere actionfilmer igjen! Jeg så en dritdårlig film en gang. Nå skal jeg aldri se filmer igjen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg fikk et rusk i øyet en gang, nå skal jeg aldri mer se. EOD. Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lord of the Flies =S Skam dårlig! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 House of wax11 år da jeg så den. Haaper virkelig du ikke mente det. House of wax er jo sykt bra !! tenker du paa den fra 1953 eller den fra 2005 ? Ante ikke at det var produsert to filmer av House of Wax, men den jeg så var fra 2005. Jeg mente helder ikke å si at den var dårlig, men at filmen var skummel. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du er nok bare litt forvirret, gutt. Det du mente å si var at filmen var elendig, og heller ikke skummel Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 House of wax11 år da jeg så den. Haaper virkelig du ikke mente det. House of wax er jo sykt bra !! tenker du paa den fra 1953 eller den fra 2005 ? Ante ikke at det var produsert to filmer av House of Wax, men den jeg så var fra 2005. Jeg mente helder ikke å si at den var dårlig, men at filmen var skummel. Ok. 2005 versjonen er elendig,men den fra 1953 er en herlig film ! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) House of wax11 år da jeg så den. Haaper virkelig du ikke mente det. House of wax er jo sykt bra !! tenker du paa den fra 1953 eller den fra 2005 ? Ante ikke at det var produsert to filmer av House of Wax, men den jeg så var fra 2005. Jeg mente helder ikke å si at den var dårlig, men at filmen var skummel. Ok. 2005 versjonen er elendig,men den fra 1953 er en herlig film ! Ok, da ble jeg usikker. Husker ikke så mye fra filmen, men var en vennegjeng som kom til en landsby, der en etter en ble waxet inn. Så endte filmen med at han langhåra døde i waxhuset. Ganske fin film egentlig Endret 20. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 House of wax11 år da jeg så den. Haaper virkelig du ikke mente det. House of wax er jo sykt bra !! tenker du paa den fra 1953 eller den fra 2005 ? Ante ikke at det var produsert to filmer av House of Wax, men den jeg så var fra 2005. Jeg mente helder ikke å si at den var dårlig, men at filmen var skummel. Ok. 2005 versjonen er elendig,men den fra 1953 er en herlig film ! Ok, da ble jeg usikker. Husker ikke så mye fra filmen, men var en vennegjeng som kom til en landsby, der en etter en ble waxet inn. Så endte filmen med at han langhåra døde i waxhuset. Ganske fin film egentlig Ok. Da lurer jeg paa en ting. Vist du sa att det var en ganske fin film. Hvorfor ligger den her paa Filmer du aldri vil se igjen ?? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes ikke det er ulogisk i grunn. Jeg har mange filmer jeg syns var bra men som jeg rett og slett ikke har behov for å se igjen. Dramafilmer som f.eks The Green Mile. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes ikke det er ulogisk i grunn. Jeg har mange filmer jeg syns var bra men som jeg rett og slett ikke har behov for å se igjen. Dramafilmer som f.eks The Green Mile. Sant nok, men da er det greit å pressisere det. Slik at det ikke blir noen misforståelser Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) House of wax11 år da jeg så den. Haaper virkelig du ikke mente det. House of wax er jo sykt bra !! tenker du paa den fra 1953 eller den fra 2005 ? Ante ikke at det var produsert to filmer av House of Wax, men den jeg så var fra 2005. Jeg mente helder ikke å si at den var dårlig, men at filmen var skummel. Ok. 2005 versjonen er elendig,men den fra 1953 er en herlig film ! Ok, da ble jeg usikker. Husker ikke så mye fra filmen, men var en vennegjeng som kom til en landsby, der en etter en ble waxet inn. Så endte filmen med at han langhåra døde i waxhuset. Ganske fin film egentlig Ok. Da lurer jeg paa en ting. Vist du sa att det var en ganske fin film. Hvorfor ligger den her paa Filmer du aldri vil se igjen ?? Du misforstod. Jeg har skrevet at jeg syntes filmen var skummel, men at den ikke var noen dårlig film. Av den grunn syntes jeg filmen var god, men at jeg var pissredd da jeg så den 11 år gammel, og vil aldri se den igjen. Endret 20. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dere kan sikkert kutte ned på quotinga, scrolleren på musa mi slutter snart å funke. Så forøvrig '05-versjonen av House Of Wax for et par uker siden, og fikk sjokk da jeg så at den hadde over 5 i snitt. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Filmer du ALDRI vil se igjen! The Fly Scarface Ocean's Eleven The Departed Spiderman Fantastic Four Hulk(ang lee) Hulk (han andre) Over all sannsylighet Captain America Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå