Xanman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har sett to forferdelig dårlige filmer i mitt liv som jeg ALDRI skal se igjen, begge ble sett pga. av tvang på skolen. 1. Den desidert verste filmen jeg har sett er den nyeste filmatiseringen av Rome og Juliet. For det første hater jeg romantiske tulle historier, så filmen var allerede der dødsdømt hos meg. Men når de i tillegg skal snakkes slik de gjorde da historien ble skrevet, ja da blir jeg sur. Har hatt "gleden" av å se filmen to ganger. For all del, kan du unngå så ikke se den filmen. 2. Den andre filmen er greece. Nok en gang romantikk i luften som jeg HATER, her er det i tillegg en musikal som jeg også HATER. Herregud for en rett og slett ræva film. Burde vært dødsstraff for å se den. Er noen redd for å vise følelser... ? Neida, Romeo + Juliet er en drittfilm, men Grease er jo en klassiker. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men hvem ler av Zoey 101? De samme som synes Kill Buljo og Lange Flate Baller er morsomt. Jeg synes kill buljo og lange flate baller var morsom, men kan ikke fordra Zoey 101. FOrbanna patetisk dritt serie som burde vært bannlyst for lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gud gjorde right call me å få Spears gravid. Lange Flate ballær 1 er bra, 2'ern er ikke bra. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Anbefaler heller ikke Kicked in the Head Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 1. Den desidert verste filmen jeg har sett er den nyeste filmatiseringen av Rome og Juliet. For det første hater jeg romantiske tulle historier, så filmen var allerede der dødsdømt hos meg. Men når de i tillegg skal snakkes slik de gjorde da historien ble skrevet, ja da blir jeg sur. Har hatt "gleden" av å se filmen to ganger. For all del, kan du unngå så ikke se den filmen. Og det verste er at de går rundt i nye biler, og skyter hverandre. Greit at familiene er fiender, men trenger ikke å gjøre det så moderne. Tror ikke Shakespeare hadde blitt særlig glad om han fant ut hvordan stykket hans så ut i dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Alle teaterstykker noensinne er blitt satt opp på nytt i moderne versjoner, så jeg tviler på at det er noe verken Shakespeare eller noen andre hadde reagert på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Et dukkehjem er vel ikke så moderne. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Kill buljo er ikke bra,lange flate baller er bra ! Endret 17. februar 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kill buljo er ikke bra,lange flate baller er bra ! Syns kill buljo er morsom men ikke bra, blir litt vel barnslig og kvalmt noen ganger. Man bør helst være dritings eller overtrøtt for å se den og like den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Et dukkehjem er vel ikke så moderne. Kva for ein av dei minst ti film-versjonane meiner du? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Sikkert den nrk-driten her , som jeg tror alle som har gått på ungdomskole de 15 siste åra har sett. Endret 17. februar 2009 av Cpt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sikkert den nrk-driten her , som jeg tror alle som har gått på ungdomskole de 20 siste åra har sett. fixed Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! Noen saftige skampletter i filmhistorien. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! Noen saftige skampletter i filmhistorien. Er nok dårlige de ja, har heldigvis holdt meg unna Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! Noen saftige skampletter i filmhistorien. Er nok dårlige de ja, har heldigvis holdt meg unna Om man liker musikk og dans saa er sikkert de filmene topp ! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! Noen saftige skampletter i filmhistorien. Er nok dårlige de ja, har heldigvis holdt meg unna Om man liker musikk og dans saa er sikkert de filmene topp ! Eller har små unger som vil se dem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm, finnes jo tonnevis av elendige filmer... For å velge noe av det desidert verste...High school musical og Camp rock. Fysj...!! Noen saftige skampletter i filmhistorien. Er nok dårlige de ja, har heldigvis holdt meg unna Om man liker musikk og dans saa er sikkert de filmene topp ! Jepp, det kommer jo en ny sang hvert femte minutt! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Folkens, hvis High School Musical er det dårligste dere har sett, ser dere skammelig mye god film. Jeg koste meg med både High School Musical 1 og 2. Søte jenter, fengende musikk og generelt velprodusert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kan ikke forstå hvorfor folk aktivt unngår alle andre filmer laget av Disney Channel for småjenter, men akkurat High School Musical ser de og klager på den etterpå. ^^ Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Finnes garantert dårligere filmer enn Highschool musical etc. De er velprodusert og glattpolert så det holder så det vil nok være lite å si på det rent tekniske ved disse filmene. Men etter min smak og hva jeg legger i en god film kontra en som ikke er det så havner akkurat disse filmene langt nede på skalaen, ikke pga. det rent estetiske og generell filmteknikk, men derimot konseptet disse filmene bygger på, perfekte mennesker med perfekte holdninger i en perfekt verden. Men dette er jo også Disney i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå