HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg sovnet da jeg så den på kino. Faktisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg godtok Wanted for det den var, men hele bakhistorien med veving og sånt virker helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dude, where is my car Trodde jeg skulle svime av. Forferdelig dum og kjedelig film. Dårlig skuespill. Umorsom. Et idiotisk konsept for en film må jeg si. Skulle hatt noen kroner for å se den igjen. Edit: Alvin og gjengen Endret 5. februar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å henge ut konseptet er vel å dra det litt langt? Å lage en hel film basert på å finne bilen sin etter fylla er jo briljant. En liten stund siden jeg så den, men jeg har bare positive minner. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Samme her. Jeg ser på den som en klassiker i sin sjanger. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Totalt umorsom idiotfilm, men jeg har sett verre. Jump in Verste film jeg har sett. Verre blir det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 On that note: Jumper Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dude Where's My Car er jo hysterisk morsom En film jeg derimot ALDRI skal se igjen er Shadow Builder Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wanted er dog en genial film om du setter den på kl 4 om morningen når du er i en 100% overtrøtt situasjon. Aldri led så mye av en film i mitt liv. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg ELSKER Dude, Where's My Car. Plotet er så gjennomført tåpelig at det alene er til å flire av, og i tillegg får vi en hel haug spenstige vendinger og fine bikarakterer. Herlig useriøs og upretensiøs, og bare ren morro. Skal innrømme at det er en hel del ting som blir for dustete og egentlig ikke er morsomme i det hele tatt, men overall må dette klassifiseres som go'film. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hvordan kan man ikke like dude wheres my car? liker man ikke den, liker man sikkert heller ikke dumb and dumber, og da går man glipp av noe. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg liker ikke Dude where is my car, fordi jeg synes den er kjempe kjedelig, tror ikke jeg flirte en eneste gang, så den til og med sammens med en kompis i fylla. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 da er du gretten i fylla as. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 da er du gretten i fylla as. Nei, ikke i det hele tatt, faktsik så blir jeg i strålende humør etter noen øl, uansett hvilket humør jeg er i forveien, men dude where is my car synes jeg bare er ufattelig kjedelig, ikke min type humor. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Slenger meg på denne, jeg. Dude Where's My Car er noe av det mest forferdelige jeg ikke har sett. Jeg sier "ikke" fordi jeg klarte aldri å se den ferdig. Jeg trodde den var morsom, men jeg tok skrekkelig feil! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 - What does mine say? - Dude. What does mine say? - Sweet. What does mine say? - Dude! What does mine say? - Sweet! What does mine say? ........ Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hahaha, klassisk!! de bllir så sure. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hvordan kan man ikke like dude wheres my car?liker man ikke den, liker man sikkert heller ikke dumb and dumber, og da går man glipp av noe. Hater Dumb & Dumber Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Også en klassiker. Du liker vel ikke Ace Ventura heller? For mye fjas? I see. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå