Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) ulvene såg dårlig ut uansett <.< Endret 31. januar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alt med Will Smith. De er grei nok popcorn 1 gangs underholdning, men ikke mer. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alt med Will Smith. De er grei nok popcorn 1 gangs underholdning, men ikke mer. The Pursuit of Happyness er en god film. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 You Don't Mess with the Zohan Kanskje jeg er for gammel eller var i uggent humør da jeg så den, jeg synes ikke den var særlig morsom i hvertfall....også nesten 2 timer med det skitet Minimal sjanse for at jeg ser den igjen ja... Håper du var i uggent humør ; ) Dette er den første filmen Adam Sandler har vært morsom i for meg hvertfall. Endelig så jeg litt skuespiller talent, å ikke bare den samme karakteren han alltid spiller, som han også er på intervjer.. altså- seg selv. min mening, Zohan er rå! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alt med Will Smith. De er grei nok popcorn 1 gangs underholdning, men ikke mer. Six degrees of separation var flott, og ikkje serleg "popcornktig". Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Offside Det er en film som handler om loven som hindrer kvinner i å gå på fotballkamper i Iran. Jada, den kommer sikkert med et budskap, jada den burde fortelle meg at dette er galt osv osv, men filmen er rett og slett dørgende kjedelig. Jeg så den på kino med skolen, og hvis jeg ikke husker helt feil så sovnet jeg. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Den siste revejakta. Hvorfor? Som sagt, hver vår smak. Jeg synes den var dårlig iallfall, kanskje noen morsomme episoder, men ikke noe jeg ville sett igjen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har selv ratet den på 3/10, så kommer nok neppe til å ha et gjensyn med den jeg heller. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fucking Åmål eller hva nå det tullet het. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fucking Åmål er jo en klassiker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den siste revejakta. Hvorfor? Som sagt, hver vår smak. Jeg synes den var dårlig iallfall, kanskje noen morsomme episoder, men ikke noe jeg ville sett igjen. Trailern var herlig, men det endte opp som en typisk middelmådig norsk film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kommer nok ikke å se Revejakten flere ganger jeg heller. Den var ikke dårlig,men det holder med en visning. Har såå mye bedre å velge mellom. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tropic Thunder var en ganske laber opplevelse som jeg ikke tror jeg vil bry sinnet min med igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Signerer den. En veldig kjedelig film, IMO. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvorfor skriver alle "IMO" og "det er min mening"? Vi vet jo det alle mann, det blir bare smør på flesk. Endret 1. februar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det ligger bare naturlig der. Jeg kan ikke helt skjønne hvis/at det plager deg, men.. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg går ikke akkurat og irriterer meg over det til daglig nei, men jeg ser ikke poenget med det. Så er jeg lei argumentet "vi har forskjellig smak, sånn er det bare". Burde egentlig holde senga og se film(mye fyll i helga), men jeg kommer heller hit og forteller hvor unødvendig de utsagnene er, IMO. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er jo fordi det alltid kommer en eller annen idiot og sier: "Ja, det er din mening det, hvordan kan du si at det er slik?" Selv om man er fullstendig klar over at det er sin mening og at det ikke nødvendigvis er slik. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg bruker det for å understreke at det faktisk er "min mening", selv om det logisk nok ikke er nødvendig. Men dersom man ignorer å bruke det, kan en banne på at noen vil kommentere på det og. Så det er vel ikke noe å bry seg om. Btw, så Punisher War Zone. Ikke akkurat en film jeg har tenkt å se igjen, nei. Æsj. Endret 1. februar 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå