Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Den scenen var den eneste i filmen jeg syntes var morsom. Oppskrytt film. Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg så (dessverre) In The Name of The King: A Dungeon Siege Tale her for et par uker siden. Jeg angrer noe helt grusomt på at jeg i det hele tatt slo den på.. Men har jeg først startet på en film, ser jeg den nesten alltid ferdig. Skjønner din angring, som jeg har sagt før lager Uwe Boll noen helt grusomme filmer. Men det jeg ikke forstår med In the name of... er at Jason Statham spiller i den, hvordan i all verden kan han ha godtatt å spilt i et sånt makkverk?! det samme gjelder forøvrig Christian Slater i Alone in the Dark.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) ... eller hva med Ben Kingsley i BloodRayne? Få betalt uten å trenge anstrenge seg noe særlig, kanskje? I BloodRayne spiller de fleste som om det er gått sport i å se hvor dårlige prestasjoner de kan slippe unna med. Endret 17. januar 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Da kan vi med en gang nevne Deer hunter, vet at mange liker den. men herregud saa jeg kjedet meg! ! Endret 17. januar 2009 av Phinex Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Pitch Black la jeg fra meg etter ca 20 min. Jeg følte rett og slett ikke at det skjedde noe interessant. Men har lyst til å se hele greiene, så satser på å gjøre et nytt forsøk en gang. hallo, Riddick!! Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 er ikke den med Samuel L Jackson? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 er ikke den med Samuel L Jackson? Jo. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skikkelig laber humor i både Shaun og Fuzz. Ingen av dem skal sees igjen. WAZZ!? Det er jo de to beste komediene noensinne. Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 er ikke den med Samuel L Jackson? Jo. Jaa, jeg mente å huske at jeg så han i traileren til den.. Han har jaggu begynt å synke lavt når det gjelder filmer for tiden. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal nok ikke se Miss Cast Away igjen. En lite spenstig film som parodierer alt som kan krype å gå. Michael Jackson har også sitt bidrag som Agent M.J. I tilleg har filmen en solid plass på Bottom 100-listen til IMDb. Styr unna! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så en filmen Gold diggers en gang,for noe drit! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det denne du snakker om? Isåfall er jeg enig i at det ikke akkurat er verdens beste film. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det denne du snakker om? Isåfall er jeg enig i at det ikke akkurat er verdens beste film. That's the one! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 In The Name of The King: A Dungeon Siege Tale, drit film. Hvor spiller Jason Statham i den uansett! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kautokeino-oppgjøret. Noe av det kjedligste jeg har sett. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Windtalkers og Behind Enemy Lines De kjedeligste krigsfilmene jeg noensinne har sett.. Nicolas Cage og Owen Wilson er slitsomme skuespillere, spesielt i disse filmene. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Home of the Brave. Begynner som en standart midtøstenkrigsfilm, men snur fort over til "hvor vondt og vanskelig alle det stakkars små amerikanerene som invanderte midtøsten har det da de kommer hjem igjen". Jeg klarer stort sett å truge meg igjennom filmer som begynner dårlig, i håp om at de overrasker, men denne var bare elendig. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kautokeino-oppgjøret. Noe av det kjedligste jeg har sett. ening dritt kjedelig film.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Filmer jeg aldri skal se igjen. Slipp jimmy fri. Trainwreck: My Life as an Idoit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå