Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det var ett svar til Pirito. Han anbefaler ingen av Bolls filmer, men Postal er som sagt ok.

Kommer til å se den igjen. ;)

 

hehe, personlig likte jeg ikke Postal, men hver sin smak ;) selv om jeg nok kan være enig i at Postal ikke er den verste filmen han har laget. filmer som House of the Dead, Alone in the Dark, BloodRayne (og gud vet hvor mange oppfølgere det fins av de nevnte filmene), er en del verre.

Lenke til kommentar
The Dark Knight

 

Hadde så ekstremt store forventninger til filmen etter alt snakket og lignende om filmen. Ble utrolig skuffa etter å ha sett den, den var middelmådig på sitt beste, og vil aldri se den igjen om jeg har noe valg.

me snakker om siste batman-filmen her, sant?

den er jo skikkelig tøff!

Lenke til kommentar
Shaun of the dead. Crap fra ende til annen! (greit, det var faktisk et par vittige poenger innimellom, men ikke stort..)

 

Tuller du nå? Shaun of the Dead er det nærmeste jeg har kommet å kalle en zombie-film for et 'mesterverk'. Elsker måten de har laget filmen, humoren i den, og spesielt samspillet mellom Pegg/Frost.

Lenke til kommentar
Er da nyskjerrig på hva de som ikke liker Shaun of the Dead og Hot Fuzz synes er bra humor jeg? :ermm:

Jeg liker verken Shaun eller Fuzz, men liker komedier av Woody Allen, Mel Brooks, alt fra Judd Apatow, det meste Paul Rudd gjør, Daily Show/Colbert, humoren i Entourage, Futurama, Family Guy, Saturday Night Live, britiske og amerikanske The Office, osv. Ingenting alt for sært her, men Shaun og Hot Fuzz fremstod som 100% meningsløse for min del. Humoren var sær, actionsekvensene var uforståelige og det hele ga meg svært lite. Jeg forstod rett og slett ikke hvorfor vitsene skulle være morsomme.

Lenke til kommentar

Jeg liker også det meste av det du lister opp, men jeg liker veldig mye britisk humor (men da av den eldre varianten).

 

Hot Fuzz er sånn passe i min bok, men Shaun likte jeg virkelig. Nå har jeg sett altfor mange zombiefilmer i min tid, og det er parodieringen og harseleringen med disse som gjør Shaun bra.

 

 

Scenen i puben hvor de slakter zombier til Queen's "Dont Stop me Now" er klassisk!

 

Lenke til kommentar

Ikke fan av zombiefilmer. Britisk humor blir like teit å si som amerikansk humor, det betyr absolutt ingenting. Det finnes like mange dumme sitcoms i begge land, like mange forskjellige typer humor og like mange svært dyktige og morsomme mennesker. Jeg liker Monty Python litt og synes ikke Wallace and Gromit er morsomt i det hele tatt, mens Russell Brand er for tiden min store favoritt.

Lenke til kommentar

Jeg så (dessverre) In The Name of The King: A Dungeon Siege Tale her for et par uker siden. Jeg angrer noe helt grusomt på at jeg i det hele tatt slo den på.. :( Men har jeg først startet på en film, ser jeg den nesten alltid ferdig.

 

Pitch Black la jeg fra meg etter ca 20 min. Jeg følte rett og slett ikke at det skjedde noe interessant. Men har lyst til å se hele greiene, så satser på å gjøre et nytt forsøk en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...