Jonas2k Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Slutten er best i boka. Hvordan er den? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Likere den alternative slutten på DVDen. I boka er monstrene en del mer vampyraktige enn de fremstilles i filmen. Filmen ender med at hovedpersonen innser at det han anser som monstre har nå blitt normen, og at de frykter han og ser på han som en legende, litt sånn som vårt samfunn ser på vampyrer. Der tittelen kommer fra. Boka er forsåvidt ganske annerledes fra filmen, og vel verdt å lese. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Likere den alternative slutten på DVDen. I boka er monstrene en del mer vampyraktige enn de fremstilles i filmen. Filmen ender med at hovedpersonen innser at det han anser som monstre har nå blitt normen, og at de frykter han og ser på han som en legende, litt sånn som vårt samfunn ser på vampyrer. Der tittelen kommer fra. Boka er forsåvidt ganske annerledes fra filmen, og vel verdt å lese. Så genialt, boken må leses snarest. Hvorfor kunne ikke filmen ha vært sånn også? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tja, si det. En del plotelementer som går på følelser kan kanskje være vanskelig å vise på lerretet. Syns forøvrig filmen (med den alternative slutten) er god underholdning, jeg. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ghost Rider! Greide faktisk ikke å se den ferdig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ghost Rider er diaré, makan møkk! Nicholas Cage suger balle, kan ikke spille! Skjønner ikke åffer mange digger ham. Vil aldri se film med ham igjen! ALDRI. Bortsett fra Face Off pga hans skuespillpartner, ikke han!! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han spiller faktisk ikke så dårlig i Lord of War Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har ikke mye til overs for Cage, men syns han gjør en god figur i Wild at Heart. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Unnskyld meg, men Nick Cage står faktisk for Actionfilmenes Hellige Treenighet, gjennom hans storslagne roller i The Rock, Con Air, og Face/Off. Han spilte dessuten veldig bra i Lord of War, var tøff i Gone in 60 seconds, spilte bra i Captain Corelli's Mandolin, og skal heller ikke foraktes for sin innsats i National Treasure filmene. Han har riktignok spilt i noen begredelige filmer, men er ikke en dårlig skuespiller. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ..Også er han genial som Fu Manchu. Lenke til kommentar
Huda Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 The Mangler (Stephen King) Handlar om ei vaskemaskin som går loco og begynner å ete folk. Makan til skrudd film har eg ikkje sett... Litt sykt og blandet: http://midnightcafe.wordpress.com/2007/04/...ngerous-movies/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Unnskyld meg, men Nick Cage står faktisk for Actionfilmenes Hellige Treenighet, gjennom hans storslagne roller i The Rock, Con Air, og Face/Off. Han spilte dessuten veldig bra i Lord of War, var tøff i Gone in 60 seconds, spilte bra i Captain Corelli's Mandolin, og skal heller ikke foraktes for sin innsats i National Treasure filmene. Han har riktignok spilt i noen begredelige filmer, men er ikke en dårlig skuespiller. Problemet er jo at han er én samme person som vi ser i alle filmene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Problemet er jo at han er én samme person som vi ser i alle filmene. Liker både The Rock, Con Air, Face/Off og Gone In 60 Seconds (siden disse er nevnt), men jeg må si meg enig. Han er den samme. Det samme kan vel sies om Adam Sandler. Han har et ufortjent godt rykte. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Problemet er jo at han er én samme person som vi ser i alle filmene. Liker både The Rock, Con Air, Face/Off og Gone In 60 Seconds (siden disse er nevnt), men jeg må si meg enig. Han er den samme. Det samme kan vel sies om Adam Sandler. Han har et ufortjent godt rykte. Enig i at Sandler har gjort mye døllt, men har du sett Reign Over Me? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fox, mener du at Nick Cage er den samme i Con Air, Captein Corelli's Mandolin, Grindhouse, National Treasure, og Lord of War og? Hva med Wild at Heart? City of Angels? Adaptation? (Greit, den siste der sugde lut.) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Enig i at Sandler har gjort mye døllt, men har du sett Reign Over Me? Nope. Kan den anbefales? Jeg likte den første filmene jeg så, og så var det slutt. Var ikke så gøy når jeg fant ut at han spilte den samme rollen opp igjen. Den første var forresten Happy Gilmore. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Unnskyld meg, men Nick Cage står faktisk for Actionfilmenes Hellige Treenighet, gjennom hans storslagne roller i The Rock, Con Air, og Face/Off. Han spilte dessuten veldig bra i Lord of War, var tøff i Gone in 60 seconds, spilte bra i Captain Corelli's Mandolin, og skal heller ikke foraktes for sin innsats i National Treasure filmene. Han har riktignok spilt i noen begredelige filmer, men er ikke en dårlig skuespiller. Problemet er jo at han er én samme person som vi ser i alle filmene. matchstick men, nuff said Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Cage er en god skuespiller, ja, men alle rollene hans er jo prikk like.. Han har en del gode roller, men når han ikke greier å skape noe nytt blir det for kjedelig i lengden. Bangkok Dangerous, nuff said.. For å nevne filmer jeg aldri ser igjen, så anbefaler jeg så absolutt ikke noe av det Uwe Boll har fått frem.. Når alle hans filmer er makkverk av en annen verden, hvordan i all verden får han da penger til å lage nye filmer?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå