Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likere den alternative slutten på DVDen. I boka er monstrene en del mer vampyraktige enn de fremstilles i filmen. Filmen ender med at hovedpersonen innser at det han anser som monstre har nå blitt normen, og at de frykter han og ser på han som en legende, litt sånn som vårt samfunn ser på vampyrer. Der tittelen kommer fra. Boka er forsåvidt ganske annerledes fra filmen, og vel verdt å lese.

Lenke til kommentar

Likere den alternative slutten på DVDen. I boka er monstrene en del mer vampyraktige enn de fremstilles i filmen. Filmen ender med at hovedpersonen innser at det han anser som monstre har nå blitt normen, og at de frykter han og ser på han som en legende, litt sånn som vårt samfunn ser på vampyrer. Der tittelen kommer fra. Boka er forsåvidt ganske annerledes fra filmen, og vel verdt å lese.

 

Så genialt, boken må leses snarest. Hvorfor kunne ikke filmen ha vært sånn også?

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men Nick Cage står faktisk for Actionfilmenes Hellige Treenighet, gjennom hans storslagne roller i The Rock, Con Air, og Face/Off. Han spilte dessuten veldig bra i Lord of War, var tøff i Gone in 60 seconds, spilte bra i Captain Corelli's Mandolin, og skal heller ikke foraktes for sin innsats i National Treasure filmene. Han har riktignok spilt i noen begredelige filmer, men er ikke en dårlig skuespiller.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men Nick Cage står faktisk for Actionfilmenes Hellige Treenighet, gjennom hans storslagne roller i The Rock, Con Air, og Face/Off. Han spilte dessuten veldig bra i Lord of War, var tøff i Gone in 60 seconds, spilte bra i Captain Corelli's Mandolin, og skal heller ikke foraktes for sin innsats i National Treasure filmene. Han har riktignok spilt i noen begredelige filmer, men er ikke en dårlig skuespiller.

 

Problemet er jo at han er én samme person som vi ser i alle filmene.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men Nick Cage står faktisk for Actionfilmenes Hellige Treenighet, gjennom hans storslagne roller i The Rock, Con Air, og Face/Off. Han spilte dessuten veldig bra i Lord of War, var tøff i Gone in 60 seconds, spilte bra i Captain Corelli's Mandolin, og skal heller ikke foraktes for sin innsats i National Treasure filmene. Han har riktignok spilt i noen begredelige filmer, men er ikke en dårlig skuespiller.

 

Problemet er jo at han er én samme person som vi ser i alle filmene.

matchstick men, nuff said

Lenke til kommentar

Cage er en god skuespiller, ja, men alle rollene hans er jo prikk like.. Han har en del gode roller, men når han ikke greier å skape noe nytt blir det for kjedelig i lengden. Bangkok Dangerous, nuff said..

 

For å nevne filmer jeg aldri ser igjen, så anbefaler jeg så absolutt ikke noe av det Uwe Boll har fått frem.. Når alle hans filmer er makkverk av en annen verden, hvordan i all verden får han da penger til å lage nye filmer?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...