Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starship Troopers 2

Starship Troopers 3

 

Husker ikke 1ern, men de håper jeg at jeg aldrig må se igjen. =/

 

Så har vi da såklart Rambo filmene ...

Bah ...

2eren sier jeg meg neig i, 3eren har jeg ikke sett og har ikke lyst til å se, men 1eren hadde faktisk en viss sjarm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
I Am Legend du mener? Isåfall kan jeg si meg enig. Håpløs slutt. Men har hørt rykter om en alternative ending?

 

Litt usikker på hvilken av sluttene jeg likte best. begge sto liksom greit i stil med en av de andre filmene som er basert på samme bok; The Omega Man med Charlton Heston. Men at det er en film jeg ikke vil se igjen, er jeg uenig med. Den scora greit oppe hos meg i alle fall. =)

Lenke til kommentar
Vil si Oldboy (eller Oldboys). Japansk/kinesisk film som ikke ga noe mening.

Oldboy er jo en rå film. Den er utfordrende for hjernen, men det gjør den da ikke dårlig. Fantastisk historie og genial action. Til tider kvalmende, men helt sykt bra. Sør-Koreanerne tørr liksom å bruke emner som Hollywood ikke rører med en lang pinne engang. Er deilig å bli overrasket for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Vil si Oldboy (eller Oldboys). Japansk/kinesisk film som ikke ga noe mening.

 

KOREANSK.

 

Du bør nok sjå den igjen.

 

Sier ikke at dette er en dårlig film eller noe, det er en del fete scener. Tross alt så jeg hele uten å skru av!

Jeg mener bare at "story'en" i denne filmen kan være vanskelig å holde følge med:O

 

-Som følger med at jeg ikke ville sett denne igjen :)

Lenke til kommentar
I Am Legend du mener? Isåfall kan jeg si meg enig. Håpløs slutt. Men har hørt rykter om en alternative ending?

 

Litt usikker på hvilken av sluttene jeg likte best. begge sto liksom greit i stil med en av de andre filmene som er basert på samme bok; The Omega Man med Charlton Heston. Men at det er en film jeg ikke vil se igjen, er jeg uenig med. Den scora greit oppe hos meg i alle fall. =)

 

Etter å ha sett begge sluttene ett par ganger hver, og fått tid til å tenke på det... så er konklusjonen min at den alternative slutten er best. Det er også en del ekstra scener i den utgaven som gir ting litt mer mening.

Men at slutten i theatrical release'n er håpløs, er jeg ikke helt med på... :nei:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hva folk synes er så fælt med den slutten. Noen som vil forklare seg? Jeg har den motsatte mening av div. folk her inne, synes den alternative slutten var dårlig.

 

Veldig enig i det, hadde vært fint med en forklaring. Den slutten på den filmen er jo helt fin den, synes jeg. Har også sett den alternative slutten. Den blir knust i forhold til den egentlig slutten spør du meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...