Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har aldri sett filmen, men har ikke lyst til å gi den en sjangs heller. Heldigvis har ikke dama noe særlig lyst til å se den heller, så jeg slipper forhåpentligvis å se den.

Eller er det noen her som vil anbefale meg å se den før jeg langer ut?

Lenke til kommentar
Knocked up.

 

Syntes den var helt forferdelig! IKKE se den! helt elendig hollywood-oppkast.

Hollywood-oppkast? Du må gjerne utdype. Knocked Up er en fantastisk komedie, hvor man faktisk bryr seg om karakterene, i motsetning til 80% av andre komedier på markedet. Fylt med mye varme, humor og vittige replikker.

 

Enig med Bob_3 her.

Lenke til kommentar

Jeg så også Knocked Up for å se en komedie, og skrattlo nesten sammenhengende. Den er vel bare ca. 10% ren drama? Kan ikke huske mer enn et par scener som er gjennomført seriøse. Det var vel også noe av det jeg likte så godt med den, den tok karakterene og konflikten på alvor, uten å bli umorsom. F.eks. er mange av de mer seriøse scenene knallmorsomme men samtidig veldig troverdige "dramascener".

 

"Hollywood-oppkast" er derimot helt uforståelig for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Kan ikke huske at det var et homofilt par som skulle få barn

Lenge sia jeg så den men vil påstå det var mer enn 10% drama.

 

 

Når de skulle bli fedreog hele slutten mener jeg å huske var ganske dramatisk..?

Lenke til kommentar

Dorm Daze, noe av det største makkverket jeg har vært borti. Ble så typisk high schoolfilm at jeg trodde jeg skulle krepere. I tillegg var alt overdrevet og gjort mer amerikansk enn det går an å tenke seg.

 

Ikke se denne filmen. :p

 

På grøsserfronten er Death Tunnel, noe av det verste jeg har sett, makan til elendig kamerabruk og elendige skuespillere. Ikke var den skummel heller, dårlige effekter og stemningen var ikke i nærheten av skrekkfilm-stemning.

Stay away, far away.

Lenke til kommentar
Lenge sia jeg så den men vil påstå det var mer enn 10% drama.

 

 

Når de skulle bli fedre og hele slutten mener jeg å huske var ganske dramatisk..?

 

Dramatisk, ja, men det er ikke dermed sagt at det ikke kan være morsomt.

 

 

Legen er i bat mitzvah når hun skal føde, legen er en tulling, og i tillegg henger dustekompisene rundt hele tiden og improviserer skjeggvitser o.l. Dette er da typiske komedieelementer?

 

 

Men filmen har helt klart en veldig seriøs tone i forhold til de fleste komedier. Stoppa ikke meg fra å le konstant.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...