Jonas2k Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 The Hottie and The Nottie. Trenger vel ikke noen forklaring. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 The Hottie and The Nottie.Trenger vel ikke noen forklaring. Jo. Du er på 39 av IMDB topp 250, og bruker tida di på den??? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde ikke noen av de resterende 211 filmene tilgjengelig i helga. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) The Day the Earth stood still. blah, helt grei film men veeldig dårlig slutt... (+ så og si alle romantiske komedier jeg noen gang har sett) Endret 12. januar 2009 av xdye Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 The Day the Earth stood still. blah, helt grei film men veeldig dårlig slutt... Kjenner ikke til historien, men tenker du på remaken? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg fikk lagt til en ny film på denne listen i forigårs. Romper Stomper med russel crowe. I WANT MY MONEY BACK! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den husker jeg vi så på konfirmasjonsleir... Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ahhh... Romper Stomper. En klassiker fra ungdomskoletiden! Har den dobbelt opp på DVD, god film! Mama Mia, den skal jeg aldri aldri se igjen. Hadde bedt om pengene tilbaks hadde jeg faktisk betalt for å se den. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg så den på kino. Med min daværende flamme. Hva gjør man ikke for kjærligheten. Hun likte den...som alle andre jenter. Noen eier bare ikke smak. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg så den på kino. Med min daværende flamme. Hva gjør man ikke for kjærligheten. Hun likte den...som alle andre jenter. Noen eier bare ikke smak. Trodde et lite øyeblikk denne posten handlet om romper stomper. Da ble jeg overrasket. Så forstod jeg. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg så den på kino. Med min daværende flamme. Hva gjør man ikke for kjærligheten. Hun likte den...som alle andre jenter. Noen eier bare ikke smak. EDIT: Uhm... Snakka ikkje Mimir om Romper Stomper her? Kvinner liker filmen litt mindre enn menn, iaf av dei som røyster på imdb: Males 7,787 6.9 Females 831 6.7 Endret 12. januar 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Går utifra at han snakker om Mamma Mia. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Beklager. Var kanskje uklar. Mamma Mia jeg snakket om, ja. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mamma Mia var da ikke så ille? Går utifra at du ikke liker musikken til ABBA? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Beklager. Var kanskje uklar. Mamma Mia jeg snakket om, ja. Jeg kommer vel aldri til å gidde se den en gang... Så gutter og menn i alle aldre - IKKE LA DERE LURE! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gohst Rider. Heldigvis leide jeg den bare. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Mamma Mia var da ikke så ille?Går utifra at du ikke liker musikken til ABBA? Musikken er flott den. Det er idéen, historien og skuespillerprestasjonene det skranter på. Man skal heller ikke kødde med gamle klassikere. Misantropen: Men den kan føre til sex, så tenkt dere om to ganger. Det er en lidelse, men man får betalt. Endret 12. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Gohst Rider. Heldigvis leide jeg den bare. Enig der. Så den hos en kompis, hadde lyst å gå. Endret 12. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kunne ikke finne ut om jeg hadde svart her før, men selv om jeg aldri klarte å se mer enn 20 min av "7 Mumies", er det en film jeg nødig vil svi hornhinnene mine på å fyre opp igjen. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har heller ikke noe imot ABBA sin musikk, men derimot hater jeg den "ekstatiske skrikingen" som er de 40 første min av filmen. Der alle bare er over happy og hyler! Satan fikk lyst til å rive av meg ørene, hadde det bare hjulpet. Utenom det var story, skuespill, sangprestasjoner osv osv helt katastrofalt jævlig. Kun kvinner som er så ukritiske at de kan like noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå