Mikkiaveli Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ganske enig der, elsket reloaded og den første er jo en klassiker! Men avsluttningen på Matrix trilogien ødela mye for meg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 The Strangers er en film jeg aldri tror jeg ser igjen. Kjedelig, forutsigbar og repeterende. Handlingen er ikke-eksisterende på toppen av det hele. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mamma mia er den kjedeligste filmen jeg hars ett på lange tider. Den er fryktelig oppskrytt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En elendig film. Grøsser bare jeg tenker på den. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Into the wild En dritbra film men den ble alltfor trist for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 heheh. Funny. Elling 3. Kommer ikke på hva den heter(din for evig eller nå tull) den var dårlig- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Elsk meg i morgen. Enig. Elendig den også. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Elsk meg i morgen. Enig. Elendig den også. Hele den trilogien er til å sovne av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Elsk meg i morgen er den norske filmen som ser best ut. Oslo ser nesten levelig ut i den. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Elsk meg i morgen er den norske filmen som ser best ut. Oslo ser nesten levelig ut i den. ^^ Saksøk dem for svindel. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Saksøk dem for å ha stjålet en og en halv time av livet ditt. Hvis det var noen som så nr. 2 også så gå for litt ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Elling (den første) er da ikke dårlig, Mors Elling går an, Elsk meg imorgen er elendig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den første filmen er en norsk klassiker. De to andre er ren søppel. Men vi får jo se pupper mener jeg å huske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den første filmen er en norsk klassiker. De to andre er ren søppel. Men vi får jo se pupper mener jeg å huske. I toern. ^^ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den første filmen er en norsk klassiker. De to andre er ren søppel. Men vi får jo se pupper mener jeg å huske. I toern. ^^ Hvis det er pupper du vil se, så ikke gidd å se filmen. Kjør heller et kjapt googlesøk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig. Var heller ikke poenget. Men det forsto du sikkert. Du er vel ikke dum regner jeg med. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig. Var heller ikke poenget. Men det forsto du sikkert. Du er vel ikke dum regner jeg med. Jeg er ikke dum nei, og pupper er jo alltid et digert +, men det er likevel ingen grunn til å se filmen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du må ikke ta tørre kommentarer så seriøst. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tsotsi Det var en film som hadde et greit (ikke direkte bra) plot som ble kastet ut gjennom vinduet i løpet av de første 5 sekundene av filmen. filmen var også veldig Amerikansk til å være ikke Amerikansk. så den i forbinelse med kulturelle forskjeller på skolen Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 The Golden Compass The Return snoork.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå