Bludd Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Monsters ball, noe av det dårligste jeg har sett noensinne. Kva mislikte du med den? Det er ein av dei filmane som set seg i minnet, spør du meg. Veldig vakker. Summert opp: de gråter, puler, gråter, puler, dreper, gråter, puler Uggghhhhhhh, og så liker jeg overhodet ikke Thornton Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kva mislikte du med den? Det er ein av dei filmane som set seg i minnet, spør du meg. Veldig vakker. Summert opp: de gråter, puler, gråter, puler, dreper, gråter, puler Hahaha, eg ser på den opplistinga som ei tilråding [anbefaling]! Etter det eg høyrer er det visst slik at folk har ulik smak Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skorpionenes Konge 2 Å herre, hva var det vi tenkte? Jeg visste at den kom til å suge, men nei ingen hører på meg. Satt der med kanskje den dårligste filmen ifra 2008. Arh, aldri mer i tell you. Irriterende karakterer, mega dårlig humor, elendig story, manus.. Meh. kampscenene var greie nok men av og til sugte dem noe så sykt. Dette er en film for 5-9 åringer, ikke noe forbanna anbefalt 15! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Alien Vs. Predator, uff for noe møl, utrolig dårlig. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Boa Vs. Python. Det er kanskje 10. gang jeg nevner den i en slik sammenheng på diverse forum, og det med god grunn. Filmen har omtrent ingen positive kvaliteter, utenom at den er ufrivillig morsom. Vet ikke om det er noe positivt i det eller ikke. Skuespillet kommer direkte fra helvete, historien er drit og det meste annet også. Vil ikke engang vurdere å se den i mitt neste liv. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Meet the spartans... Drit film.. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Alien Vs. Predator, uff for noe møl, utrolig dårlig. AVP kjem eg nok til å sjå igjen. AVP: Requiem, derimot... Den er dårleg, den. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kva mislikte du med den? Det er ein av dei filmane som set seg i minnet, spør du meg. Veldig vakker. Summert opp: de gråter, puler, gråter, puler, dreper, gråter, puler Hahaha, eg ser på den opplistinga som ei tilråding [anbefaling]! Etter det eg høyrer er det visst slik at folk har ulik smak Javisst, men det var du som spurte om hvorfor jeg ikke likte den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Javisst, men det var du som spurte om hvorfor jeg ikke likte den. Ja, og så forstod eg at det du ikkje likte kanskje var det eg likte. Ikkje verre enn det, men eg må nok ty til hardare skyts enn blunkesmilefjes for å bli forstått. Endret 24. desember 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Meet the spartans... Drit film.. Faktisk en av de Movie-filmene jeg klarte å se ferdig og koste meg med. 300-parodier ftw Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Disaster movie...Dette er noe av det verste jeg har sett, jeg klarte rett og slett ikke å se filmen ferdig! Helt utrolig hvor hævlig det går ann å lage en film... Lenke til kommentar
diskusjon4life Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Space Odysseys Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Space Odysseys Du må utdype Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Oldboy Sør-Koreansk piss som har blitt skytt opp i skyene. Synes denne filmen var utrolig kjedelig og dårlig. Hører rykter om at Spielberg vil lage sin versjon av denne filmen... Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 mja mja, hver sin smak. jeg syntes old boy var kickass. håper for guds skyld at det ikke lages en ny versjon.. det blir å ødelegge en klassiker. film jeg ikke vil se igjen: space odyssey hvorfor? helt ærlig ble det for kjedelig. treig film. ikke at jeg er den typen som er avhengig av fart og spenning, men denne filmen ble rett og slett for kjedelig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skjønner ikke hvordan en nyinnspilling vil ødelegge den gamle som er super da men. Kommer det en ny versjon av den så kommer jeg nok til å se den, hvis den suger så syns jeg likevel at den gamle er like bra. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Matrix Revolutions, likte de to første men denne var piss Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hitman. Fy satan for en ræva film. Jeg har sovnet under 2 filmer i hele mitt liv. Den første var Shrek 3 og den andre var Hitman. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Matrix Revolutions, likte de to første men denne var piss Vet ikke helt om jeg vil strekke meg til utrykke "piss", men at den var umåtelig dårligere enn de to første kan man ikke krangle på Habitats; Hva var det du ikke likte med Hitman? Det er jo en svært underholdende film, en svak 7'er i min bok. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Matrix Revolutions, likte de to første men denne var piss Vet ikke helt om jeg vil strekke meg til utrykke "piss", men at den var umåtelig dårligere enn de to første kan man ikke krangle på Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå