Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Monsters ball, noe av det dårligste jeg har sett noensinne.

 

Kva mislikte du med den? Det er ein av dei filmane som set seg i minnet, spør du meg. Veldig vakker.

 

Summert opp: de gråter, puler, gråter, puler, dreper, gråter, puler

 

Uggghhhhhhh, og så liker jeg overhodet ikke Thornton

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skorpionenes Konge 2

Å herre, hva var det vi tenkte? Jeg visste at den kom til å suge, men nei ingen hører på meg. Satt der med kanskje den dårligste filmen ifra 2008. Arh, aldri mer i tell you. Irriterende karakterer, mega dårlig humor, elendig story, manus.. Meh. kampscenene var greie nok men av og til sugte dem noe så sykt.

Dette er en film for 5-9 åringer, ikke noe forbanna anbefalt 15!

Lenke til kommentar

Boa Vs. Python. Det er kanskje 10. gang jeg nevner den i en slik sammenheng på diverse forum, og det med god grunn.

Filmen har omtrent ingen positive kvaliteter, utenom at den er ufrivillig morsom. Vet ikke om det er noe positivt i det eller ikke. Skuespillet kommer direkte fra helvete, historien er drit og det meste annet også.

Vil ikke engang vurdere å se den i mitt neste liv.

Lenke til kommentar

Kva mislikte du med den? Det er ein av dei filmane som set seg i minnet, spør du meg. Veldig vakker.

 

Summert opp: de gråter, puler, gråter, puler, dreper, gråter, puler

 

Hahaha, eg ser på den opplistinga som ei tilråding [anbefaling]!

 

Etter det eg høyrer er det visst slik at folk har ulik smak ;)

Javisst, men det var du som spurte om hvorfor jeg ikke likte den. :dontgetit:

Lenke til kommentar

mja mja, hver sin smak. jeg syntes old boy var kickass. håper for guds skyld at det ikke lages en ny versjon.. det blir å ødelegge en klassiker.

 

film jeg ikke vil se igjen: space odyssey

 

hvorfor? helt ærlig ble det for kjedelig. treig film. ikke at jeg er den typen som er avhengig av fart og spenning, men denne filmen ble rett og slett for kjedelig.

Lenke til kommentar
Matrix Revolutions, likte de to første men denne var piss ;)

 

Vet ikke helt om jeg vil strekke meg til utrykke "piss", men at den var umåtelig dårligere enn de to første kan man ikke krangle på ;)

 

 

Habitats; Hva var det du ikke likte med Hitman? Det er jo en svært underholdende film, en svak 7'er i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...