Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

the day the earth stopped. så den aldri, bare scrolla gjennom, men oh man, værste B film som finnes, ikke engang om det ville redda livet mitt om jeg hadde sett den

 

B-film??? Med eit budsjett på $80-100mn?

cluet her er å følge med på hva som skrives. the day the earth STOPPED, den storfilmen som er på kinoer verden over er the day the earth stood still.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten.

 

Hva? Da må du være en surpomp, hvis ikke denne filmen får deg til å smile og le!

Det har ingen ting med å være suspomp og gjøre. Hele konseptet er bare så utrolig smakløst og toppen av dårlig rompehumor. Nei, ellers takk.

Endret av strek
Lenke til kommentar
Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten.

 

Hva? Da må du være en surpomp, hvis ikke denne filmen får deg til å smile og le!

Det har ingen ting med å være suspomp og gjøre. Hele konseptet er bare så utrolig smakløst og toppen av dårlig rompehumor. Nei, ellers takk.

Å ikke le av noe fordi det er smakløst er å være litt surpomp. Det er litt av definisjonen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Be Kind, Rewind.

 

Tørt, tørt, og atter tørt.

 

Nåå, jeg likte den filmen jeg.

 

Jeg også. Noe av problemet til Be Kind Rewind, var at filmen ble promotert feil. Du kunne få inntrykket av at det var en skikkelig crazykomedie med Jack Black i overdrive... noe filmen absolutt ikke er. Du bør muligens også ha sansen for Gondry's stil, men klarer du og se filmen for hva den er så er det faktisk en nydelig film.

Lenke til kommentar
Be Kind, Rewind.

 

Tørt, tørt, og atter tørt.

 

Nåå, jeg likte den filmen jeg.

 

Jeg også. Noe av problemet til Be Kind Rewind, var at filmen ble promotert feil. Du kunne få inntrykket av at det var en skikkelig crazykomedie med Jack Black i overdrive... noe filmen absolutt ikke er. Du bør muligens også ha sansen for Gondry's stil, men klarer du og se filmen for hva den er så er det faktisk en nydelig film.

Den begynner veldig bra og er veldig typisk Gondry, men slutten var virkelig trasig og hadde passet bedre inn i en middelmådig film. Denne filmen åpnet bra og fortjente en bedre slutt på det hele enn Fats-opplegget, det ble for klissete. At alle i nabolaget samles til slutt for å feire noe så tåpelig som den filmen de har laget blir litt for vanskelig å tro.

Lenke til kommentar
Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten.

 

Hva? Da må du være en surpomp, hvis ikke denne filmen får deg til å smile og le!

Det har ingen ting med å være suspomp og gjøre. Hele konseptet er bare så utrolig smakløst og toppen av dårlig rompehumor. Nei, ellers takk.

Å ikke le av noe fordi det er smakløst er å være litt surpomp. Det er litt av definisjonen, tror jeg.

Uenig. Å ikke le av noe som er morsomt er å være surpomp. Team America er ikke morsom. (Og smaken er som baken.)

La oss se på det på en annen måte: Da jeg ikke liker filmen, synes jeg andre som liker den har dårlig smak. Ergo: du har dårlig smak. Catch my drift?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...