ukjentbrukergitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 the day the earth stopped. så den aldri, bare scrolla gjennom, men oh man, værste B film som finnes, ikke engang om det ville redda livet mitt om jeg hadde sett den B-film??? Med eit budsjett på $80-100mn? cluet her er å følge med på hva som skrives. the day the earth STOPPED, den storfilmen som er på kinoer verden over er the day the earth stood still. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 cluet her er å følge med på hva som skrives. the day the earth STOPPED, den storfilmen som er på kinoer verden over er the day the earth stood still. Eg smekker meg sjølv over fingrane med ein linjal. *smakk* *smakk* *smakk* Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hatchetman skal aldri sees igjen. Dette var helt fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kristin Lavransdatter var verdens kjedeligste film å se, spesielt fordi vi så den på skolen med ukomfortable sitteplasser samt at vi så den i strekk (3 skoletimer), herregud så kjedelig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Var vel noe Wrong Turn eller noe sånt. Hater den filmen inderlig siden den var så ekkel. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Korsfarerne. 3 timer med dårlig skuespill samt filming og effekter. Ikke bli lurt av coveret, jeg gjorde samme feil. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten. Hva? Da må du være en surpomp, hvis ikke denne filmen får deg til å smile og le! Det har ingen ting med å være suspomp og gjøre. Hele konseptet er bare så utrolig smakløst og toppen av dårlig rompehumor. Nei, ellers takk. Endret 21. desember 2008 av strek Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Be Kind, Rewind. Tørt, tørt, og atter tørt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten. Hva? Da må du være en surpomp, hvis ikke denne filmen får deg til å smile og le! Det har ingen ting med å være suspomp og gjøre. Hele konseptet er bare så utrolig smakløst og toppen av dårlig rompehumor. Nei, ellers takk. Å ikke le av noe fordi det er smakløst er å være litt surpomp. Det er litt av definisjonen, tror jeg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Be Kind, Rewind. Tørt, tørt, og atter tørt. Nåå, jeg likte den filmen jeg. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Be Kind, Rewind. Tørt, tørt, og atter tørt. Nåå, jeg likte den filmen jeg. Jeg også. Noe av problemet til Be Kind Rewind, var at filmen ble promotert feil. Du kunne få inntrykket av at det var en skikkelig crazykomedie med Jack Black i overdrive... noe filmen absolutt ikke er. Du bør muligens også ha sansen for Gondry's stil, men klarer du og se filmen for hva den er så er det faktisk en nydelig film. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 There will be blood. Fantastisk film, men med et soundtrack som testet tålmodigheten min mer enn The Signal... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fantastisk film, alikevel vil du gjøre alt du kan for å ikke se den igjen? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 God historie, meget gode skuespillere, men med et soundtrack som ødela hele filmopplevelsen for meg. Så ja, den vil eg ikkje se igjen, såfremt det ikke kommer en relansering med annet soundtrack Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Soundtracket var forfriskende. Ikke noe er så kjipt som generisk musikk. Endret 21. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Soundtracket bør passe til filmen, noe det absolutt ikke gjorde, hverken til filmen eller enkeltscenene... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg synes det passet. Smågal musikk til en smågal fyr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Be Kind, Rewind. Tørt, tørt, og atter tørt. Nåå, jeg likte den filmen jeg. Jeg også. Noe av problemet til Be Kind Rewind, var at filmen ble promotert feil. Du kunne få inntrykket av at det var en skikkelig crazykomedie med Jack Black i overdrive... noe filmen absolutt ikke er. Du bør muligens også ha sansen for Gondry's stil, men klarer du og se filmen for hva den er så er det faktisk en nydelig film. Den begynner veldig bra og er veldig typisk Gondry, men slutten var virkelig trasig og hadde passet bedre inn i en middelmådig film. Denne filmen åpnet bra og fortjente en bedre slutt på det hele enn Fats-opplegget, det ble for klissete. At alle i nabolaget samles til slutt for å feire noe så tåpelig som den filmen de har laget blir litt for vanskelig å tro. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten. Hva? Da må du være en surpomp, hvis ikke denne filmen får deg til å smile og le! Det har ingen ting med å være suspomp og gjøre. Hele konseptet er bare så utrolig smakløst og toppen av dårlig rompehumor. Nei, ellers takk. Å ikke le av noe fordi det er smakløst er å være litt surpomp. Det er litt av definisjonen, tror jeg. Uenig. Å ikke le av noe som er morsomt er å være surpomp. Team America er ikke morsom. (Og smaken er som baken.) La oss se på det på en annen måte: Da jeg ikke liker filmen, synes jeg andre som liker den har dårlig smak. Ergo: du har dårlig smak. Catch my drift? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde en film ikke vært morsom så hadde jeg sagt det, jeg hadde ikke nevnt at den var smakløs. Fordi kun surpomper bryr seg om sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå