Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare nevne filmer av/med Woody Allen. Noe mer tullball av et menneske skal du jammen lete lenge etter.

Aldri skjønt hva folk ser i filmene hans med tørr og møkka kjedelig historie :mad:

Haha er så enig. Blir ikke mye verre enn det.

 

Filmer som The Dragonfly og Meet the Spartans... håper de gir seg med den parodisjangern snart

Lenke til kommentar

Lady in the Water ga absolutt ikke mersmak.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oRk1DO37A2M

 

En åndssvak film av en stormannsgal og arrogant regissør, som bruker mesteparten av sin tid på å kritisere filmkritikere pga. sin egen dårlige erfaring med nevnte yrkesgruppe.

Stiller i samme kategori som Plan 9.

 

En dustete havfrue kommer fra "the blue world" for å spre et viktig budskap til menneskeheten, men hun kan ikke si noe før hovedpersonen har samlet sammen et knippe av beboere fra borettslaget. Et skummelt dyr forfølger henne.

 

Kollegaen min hadde opprinnelig leid en annen film for å se i pausen på jobb, men det lå feil plate i coveret.

Jeg så den ferdig, kollegaen sovnet. Hele tiden ventet jeg på et høydepunkt som aldri kom.

 

Og budskapet hennes var..?

Hvem vet?

Helt poengløs film.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Epic Movie.

 

Jeg veit dette er en klisje film å hate, men ja. Fy flate så dårlig den er. Så hinsides det verste jeg har sett noen gang.

Den typen film som prøver så altfor, altfor hardt å parodiere. Jeg ble så sjokkert av hva jeg så, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg pekte på skjermen og sa "Jammen, dette er jo ikke morsomt!". Humoren var så ræva at Kill Buljo blir sofistikert komedie i forhold.

"Hahaha lol jeg prompa under dyna alle må lukte" - Ikke humor. Dette er sånt 3-åringer ler av. Jeg kan bare ikke fatte hvordan de skrapte sammen disse spøkene. Eller enda verre, hvordan de trodde spøkene faktisk ville slå an.

Og det fins ingen historie. INGEN. Selv Scary Movie hadde en viss rød tråd. Det er bare "nå parodierer vi dette" til "BÆM nå parodierer vi noe helt annet".

 

Jeg bare... ja. Det er slike filmer som gjør at jeg mister framtidstroen min. Epic Movie er ikke en gang så dårlig at du kan le av den. Uwe Boll lager elendige filmer, men jeg skrattler av hver eneste en. Og dermed blir også filmen god underholdning.

Men Epic Movie er bare så dårlig at den blir dårlig. Jeg føler at jeg ripper opp i en grusom fortid ved å snakke om dette, så jeg stopper like greit her.

Endret av RevX
Lenke til kommentar
Epic Movie.

 

Jeg veit dette er en klisje film å hate, men ja. Fy flate så dårlig den er. Så hinsides det verste jeg har sett noen gang.

Den typen film som prøver så altfor, altfor hardt å parodiere. Jeg ble så sjokkert av hva jeg så, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg pekte på skjermen og sa "Jammen, dette er jo ikke morsomt!". Humoren var så ræva at Kill Buljo blir sofistikert komedie i forhold.

"Hahaha lol jeg prompa under dyna alle må lukte" - Ikke humor. Dette er sånt 3-åringer ler av. Jeg kan bare ikke fatte hvordan de skrapte sammen disse spøkene. Eller enda verre, hvordan de trodde spøkene faktisk ville slå an.

Og det fins ingen historie. INGEN. Selv Scary Movie hadde en viss rød tråd. Det er bare "nå parodierer vi dette" til "BÆM nå parodierer vi noe helt annet".

 

Jeg bare... ja. Det er slike filmer som gjør at jeg mister framtidstroen min. Epic Movie er ikke en gang så dårlig at du kan le av den. Uwe Boll lager elendige filmer, men jeg skrattler av hver eneste en. Og dermed blir også filmen god underholdning.

Men Epic Movie er bare så dårlig at den blir dårlig. Jeg føler at jeg ripper opp i en grusom fortid ved å snakke om dette, så jeg stopper like greit her.

 

Det som forundrer meg mest er at det i det hele tatt er noen produksjons selskaper som faktisk finansiere filmen. Hadde jeg eid et produk.selskap hadde jeg satt opp en sikkerhetsring på 100 meter rundt bygningen for slike folk son lager filmer som epic movie, disaster movie, de siste scary movie og de hadde blitt skutt om de gikk innfor.

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Har ikke produksjonsselskapet ditt lyst til å tjene kjappe penger?

 

På filmer som ikke skaper noe? Nei.

 

Nå mener jeg riktignok at disse filmene er starten på apokalypsen, men mtp hvor populære de er, så viser det bare elendig forretningssans å ikke utnytte seg av det. Og da har man jo også penger til å lage de andre filmene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...