Vertical^ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jo. The Green Mile har jeg sett Og den er jo faktisk veldig bra. Det var en fin film synes jeg. Trist var den. Men den var bra Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Titanic Jasså? Dette er jo en klassiker av dimensjoner. Ja, det er en fjollete jentefilm, men den har da sin sjarm? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vil heller ikke se "American Gangster" igjen. Jeg skjønte bare ikke filmen. Gadd ikke og se dne ferdig en gang. Nå er den bare i hylla og støver. :\ Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje greit å se den på nytt ved en senere anledning, siden du ikke skjønte den? Det er jo lov å vente noen år. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 American Gangster? Har ikke fått sett den selv, men mener da bestemt å ha skjønt at dette er en av de bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Titanic Jasså? Dette er jo en klassiker av dimensjoner. Ja, det er en fjollete jentefilm, men den har da sin sjarm? for min egen del, nei. jeg forbinder ikke den filmen med annet enn sippete jenter, hodepine og vondt i ræva (fra kino). den har i tillegg gått mange ganger på tv, og dama skal selvfølgelig se den, hver eneste gang. nå er det nok :!: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 American Gangster? Har ikke fått sett den selv, men mener da bestemt å ha skjønt at dette er en av de bedre. Veeldig standard saker, men velprodusert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje greit å se den på nytt ved en senere anledning, siden du ikke skjønte den? Det er jo lov å vente noen år. Det er ikke så mye å skjønne, den er ikke så komplisert. Historien er rett frem, men man sitter gjerne igjen etterpå og lurer på hva poenget med filmen var. Noe jeg enda ikke har skjønt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Caacrinolaas har fått nok, rett og slett! athorb: Så er den verdt å se; eller ikke? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Man kaster ikke bort tiden, men det er mye man kan prioritere fremfor den. Jeg lot meg nå underholde hele filmen gjennom, så sånn sett er den absolutt å anbefale. Så; verdt å se, men ikke forvent ny Gudfaren, eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Caacrinolaas har fått nok, rett og slett! ja det er snickers og twist! american gangster var en lite minneverdig film. kan ikke si jeg husker noe av den. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 athorb: Ny Gudfaren...as if. :!: Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 "La den rette komme inn" / Svensk vampyrfilm. Filmen var bra, men fy faen sa fu**ed film har jeg ikke sett siden The Shining. Og Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 La den rette komme inn er en genistrek av en film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke hørt ett negativt ord om den. Gleder meg som en unge til å se den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det bør du. en helt annerledes vampyrfilm. har ikke lest boken men synes den var veldig bra. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eg skal ALDRI sjå Fred Claus meir. Meir tragisk film skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Alt om min far. Dårligste filmen jeg noensinne har sett. Jobber heller som minerydder i Bagdad enn å se den igjen. (For de som ikke vet hvilken film det er så er det den med Espen Ester...) Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Rock n´ Roll High School. Kunne vært så bra, men ble så til de grader katastrofal. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Team America kommer jeg neppe til å se igjen. Vanvittig bedriten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå