CypheroN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis du synes den var dårlig bør du faen meg se denne. 100 ganger dårligere enn Kristin Lavrannsdatter. Oh yes. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Rovdyr troner høyt på min liste. Var på kino sammens med min søster da den kom ut. I starten når en av dem fikk blaffet foten av nynne vi begge Achmeds julesang "Oh holly crapy, I think I blew my foot off". Mange rare blikk fra andre i salen der vi satt og lo som bare fy. Rovdyr skal dog få ha det at den er blant norges morsomste parodier. The happening, utrolig dårlig film egentlig, skuespiller prestasjonene var mildt sagt horrible og det var ikke sammenheng i karakter fremstillingen gjennom filmen. Filmen sluttet og brått og brutalt uten noe god forklaring på hva i hvette jeg har vært vitne til. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 retrograde og dragon wars >.< Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hot shots Kjedelig film. Kan ikke skjønne humoren i dette. Utrolig at mange liker denne barnehage-humoren her... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 X-Men Har bare sett den første og det var nok! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 The Dukes of Hazzard (2005) Hadde faktisk noen forhåpninger før jeg satte meg ned med denne filmen, men men. Lenge siden jeg har sett noe så j****a kjedelig og dårlig film. Sitter enda med et stort spørsmålstegn over hodet mitt over hvilken sjanger denne filmen egentlig var.. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Takket være den flotte skoleunderholdningen så blir jeg nok nødt til å slenge meg på Kristin Lavransdatter . Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kristin Lavransdatter og Scary Movie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hot shots Kjedelig film. Kan ikke skjønne humoren i dette. Utrolig at mange liker denne barnehage-humoren her... Det er jo en av de beste parodiene der ute da Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Open Water. Dårligste filmen jeg noensinne har sett, har faktisk INGEN forsonende kvaliteter (ok da, nakenscener, men ingen andre!) Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vet ikke om jeg har nevnt det før i denne tråden men vi måtte se Jump in på skolen engang. Holdt på å kjede driten ut av meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) - Open Water - Cujo - Epic Movie - Delikatessen - Lunsj Sikkert mange flere, men er disse jeg kommer på i farten. EDIT: The Glow. Endret 27. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En ubehagelig sannhet. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 10000 BC var egentlig ganske dårlig, kommer nok aldri til å se den igjen heller. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Den nyeste Indiana Jones filmen likte jeg ikke i det hele tatt. Veldig rar lyssetning gjennom hele filmen som gjør den rar og tilbringer smerte for øynene. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tror du må justere TVen din litt. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kung fu hustle er den verste filmen ig har sett i mit liv. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kung fu hustle er den verste filmen ig har sett i mit liv. Heldiggris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå