Jwl1993 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tror jeg må si Fritt Vilt og Rovdyr helt klart to dårlige norske skrekk filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Av totalt fire norske skrekkfilmer så er det ikke all bad.(med med fritt vilt 2) Så faktisk Fritt vilt igår. Synes den var helt grei jeg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tror jeg må si Fritt Vilt og Rovdyr helt klart to dårlige norske skrekk filmer. Jeg syntes de to var morsomme. Spesielt Rovdyret. "GJØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØR DEEEEEEEEEEEEEEET CAAAAAAMILAAAAAAAAAAA GJØØØØØØØØØØØØR DEET!!!" "ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGEEEEEEEEEEEEEER" Haha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Enig med Rovdyr...skal aldri sees igjen, ekstremt kjedelig og dårlig Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Evan Almighty og Meet the Spartans, to filmer jeg måtte se da noen jeg satte nattevakt med tydeligvis satte pris på den slags humor. Uten tvil to av filmhistoriens største makkverk, uansett sjanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg tviler på at jeg orker å sette på noen av "Scary Movie-filmene" igjen. Jeg føler at jeg har vokst fra dem. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Årets Norske skuffelse: Fritt Vilt 2. Hadde ikke sett enern, og alle sa at Fritt Vilt 2 var så utrolig skummel og nervepirrende. Javel. En av de mest forutsigbare filmene jeg noen gang hadde sett. Også litt overkill på å prøve å få deg til å skvette. Ikke bra. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da kan vi med en gang nevne Deer hunter, vet at mange liker den. men herregud saa jeg kjedet meg! Du er en gal mann og burde bli sperret inne eller verre.... Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lost in translation. hva kan jeg si, dårligste film jeg har sett Da må du har sett utrolig mange bra filmer hvis DET er den dårligste haha Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da kan vi med en gang nevne Deer hunter, vet at mange liker den. men herregud saa jeg kjedet meg! Du er en gal mann og burde bli sperret inne eller verre.... Kan godt skjønne at man kjeder seg over Deer Hunter. Selv lot jeg meg underholde, men den har også potensiale til å være den ultimate borefest. Den første timen går jo ikke akkurat i noe heidundrende tempo. Det må da selv fans av filmen kunne anerkjenne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da kan vi med en gang nevne Deer hunter, vet at mange liker den. men herregud saa jeg kjedet meg! Du er en gal mann og burde bli sperret inne eller verre.... Kan godt skjønne at man kjeder seg over Deer Hunter. Selv lot jeg meg underholde, men den har også potensiale til å være den ultimate borefest. Den første timen går jo ikke akkurat i noe heidundrende tempo. Det må da selv fans av filmen kunne anerkjenne. Kan skjønne at den blir langtrukken for noen, men selv elsker jeg det jeg ser når Deer Hunter er på, så derfor digger jeg at den er lang. Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Rovdyr og Burn after reading, den siste var veldig skuffende!!! Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Virkelig? Gleder meg til å se Burn after reading jo... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så en film om en sosialt retarded type som kjøpte seg ei "puledukke". Det endte med at han ble gal og trodde at dokka var levende og ble sjalu når han pratet med ordentlige damer på jobben. Det er den ekleste og mest creepy filmen ever! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Wow, den må sees. Husker du hva den het? Var komedie vil jeg tro? Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Virkelig? Gleder meg til å se Burn after reading jo... Ikkeno særlig å glede seg til. For en møkkafilm. Spent på å høre hva du synes etter du har sett den.. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Wow, den må sees. Husker du hva den het? Var komedie vil jeg tro? Lars And The Real Girl Siste halvdelen av filmen lener seg mer mot drama (eller veldig svart humor). Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er ikke Lars & The Real Girl. Skal sjekke ut med leiefilm-greia på TV'n.... Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Dance Of The Dead er konge, den er så dårlig at den er bra. Endret 12. november 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå