Bob_3 The Builder Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Grensa for skvip begynner ved 4. Der man finner filmer som 8 1/2, Shoot Em Up, Death Proof, The Crow etc. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Grensa for skvip begynner ved 4. Der man finner filmer som 8 1/2, Shoot Em Up, Death Proof, The Crow etc. Når jeg tenker meg om så består min karakterskala av "god underholdning" og "dårlig underholdning". Tall og sånt har veldig liten verdi iom at de fleste andre setter andre kriterier enn deg selv. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Grensa for skvip begynner ved 4. Der man finner filmer som 8 1/2, Shoot Em Up, Death Proof, The Crow etc. Oj, der er jeg veldig uenig. Alle de filmene ligger på minst 7 til meg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oj, der er jeg veldig uenig. Alle de filmene ligger på minst 7 til meg. Fellini ble alt for mye for meg, men jeg kan forstå at noen liker det. Shoot 'Em Up har jeg bittesmå problemer med å forstå at noen liker, det samme gjelder vel Death Proof. Så har vi The Crow, som var så amatørmessig og dårlig nesten fra start til slutt, at jeg vet at det blir lenge til jeg setter på den igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan du ikke se hvorfor Shoot 'Em Up kan falle i 10/10-kategorien, sammen med 300, Snakes on a Plane osv? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er vel ingen av de filmene 10/10, men nja. Jeg synes ikke Shoot 'Em Up fortjener å havne der, i alle fall ikke sammen med 300. SOaP var egentlig en skuffelse, med tanke på hvor mye mer de kunne gjort ut av konseptet. Når det er sagt, så kan jeg se hva folk ser i filmen, hvis jeg legger godvilja til(og tar på meg ølbrillene). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 SOaP var egentlig en skuffelse, med tanke på hvor mye mer de kunne gjort ut av konseptet. Enig. Du har Samuel L. Jackson, masse slanger på et fly og lovnader om tidenes mest harry film, og så klarer de ikke koke sammen noe mer enn det der. Hmrf... jeg er fortsatt gretten. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oj, der er jeg veldig uenig. Alle de filmene ligger på minst 7 til meg. Fellini ble alt for mye for meg, men jeg kan forstå at noen liker det. Shoot 'Em Up har jeg bittesmå problemer med å forstå at noen liker, det samme gjelder vel Death Proof. Så har vi The Crow, som var så amatørmessig og dårlig nesten fra start til slutt, at jeg vet at det blir lenge til jeg setter på den igjen. Det jeg ser etter i en film er forskjellig fra genre til genre. I 8 1/2 har man jo klassisk italiensk film, og den er på en måte litt spesiell og man må virkelig konsentrere seg for å få med seg det regissør/manusforfatter prøver å gi, og mange får ut forksjellige ting fra filmen. Vanskelig å forklare hva jeg føler for den filmen, men den er på mange måter et kunstverk. Shoot em up likte jeg fordi det rett og slett er shoot em up. Klassisk hjernedød underholdning med en liten vri på storyen, og en av mine favorittskuespillere i hovedrollen. Death proof? Jo, den var grei, jeg likte stemningen, men den får ikke mer enn 7. Hvertfall ikke 4! The crow ja. Den var amatørmessig, og har blitt skrytt opp litt for mye av diverse tenåringsgothere som liker den fordi det er tøft og "in" å like den. Jeg likte den pga stemningen tror jeg. Er svak for mørk stemning. Er nok en av grunnene til at The Machinist er på top 10 hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Shoot 'Em up er nok veldig enten/eller. Den gjorde ikke sakene for meg. Death Proof får en ren 4er, uten særlig mulighet til å gå opp i karakter(tviler på jeg ser den igjen). Brandon Lee dreper jo det som kunne vært en fet film i The Crow, med sitt ubrukelige skuespill. 8 1/2 engasjerte meg ikke for fem flate øre, jeg fikk ikke noe forhold til karakterene, og mange av scenene var bare "WTF?". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har sett Shot Em Up 2 ganger, skal se den igjen med en kammerat i helgen. Med andre ord jeg likte den veldig godt. Han er bare så badass: "Et grønnsakene dine". Kommer sikkert ikke til og se Frostbiten igjen, den var ikke direkte dårlig men gidder nok ikke og se den igjen. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skal ALDRI se Fritt VIlt 2 igjen. Elendig film. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Cannibal holocaust er den jævligste filmen jeg har sett.. A chinese torture chamber og house of 1000 corpses kommer på 2 og tredjeplass.. Men det er ingen film som er så ond som cannibal holocaust Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Synes du house of 1000 corpses er jævlig? Synes ikke den var noe værre enn en helt annen vanlig skrekkfilm. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Cocktail med Tom Cruise. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Synes du house of 1000 corpses er jævlig? Synes ikke den var noe værre enn en helt annen vanlig skrekkfilm. siste scena med dr.satan synes jeg er ganske ubehagelig ja.. og vil med det ikke se filmen på nytt igjen. Men ta deg en titt på cannibal holocaust du...det er et stykke sjuk lavbudjsetts 80 tallsfilm. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dr.satan va litt wild, men har sett Cannibal Holocoust, var en ubehagelig opplevelse. Følte meg uvell til tider. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 The gundge, originalversjonen. uff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 What happens in vegas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå