Misantropen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tropic Thunder - huff den var skikkelig kjedelig... Følte hele filmen hadde 2 morsomme scener og resten var bare en masse pissprat. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uff, når har jeg sett The Ruins fy flate for en drittfilm, det handler altså om noen turister fra Usa som skal til noen ruiner i Mexico, de ankommer og noen snakkende blomster begynner og drepe dem. Jah, filmen var verken spennende, skummel eller underholdene, skjønner ikke helt hvorfor jeg og gjengen bestemte oss for å se dette makkverket, men vi gjorde det, og jeg angrer. Det som plaget meg mest med filmen var konseptet med noen blomster som lurker seg helt udramatisk ned i halsen til offrene sine. Tropic Thunder - huff den var skikkelig kjedelig... Følte hele filmen hadde 2 morsomme scener og resten var bare en masse pissprat. Synes Tropic Thunder var ganske artig, er greit med litt hjernedød humor av og til. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 House 2 Haha for en drittfilm. Den er så dårlig den, herremann. Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Er vel flere *hmmM* - The Love guru Herregud for en møkka film, er så elendig at det ikke er verdt cd platen en gang. Marksommer 4 - Timecop 2 Er en oppfølger som ikke er i nærheten av å kunne leve opp etter nmr1. - Jaws 2-4 Nough said. - Boogy man Første gangen jeg sovner under en "Grøsser" Assassination on jesse james Det er en av de skjedeligste filmene jeg har sitt. Endret 24. oktober 2008 av elhacko Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 The Curse of El Charro.... Brukte to kvelder på denne, sovnet klokken 23:30 da jeg så den første kvelden. Makan til kjedelig film. Var så uffatelig dårlig. Jeg sovner aldri under filmer av prinsipp, men med denne så måtte jeg daske meg selv i fjeset om at og om at for å ikke sovne. Jeg hadde store problemer for jeg foretrak slagene isteden for filmen, det sier litt. Den ser kul ut, men som de fleste vet: Utsende er lagngt fra alt. Elendig story, screenplay, skuespill kutting og en elendig meny. Huff, bra at jeg ikke betalte noe for den. Ja det er sant, jeg fikk den av en kamerat for han ville ikke ha dette makkverket. Jeg angrer på at jeg tok imot dette, i ettertid da så kan jeg jo le av det da. For det er nemlig som en ond spøk, jeg gikk rett på den. Styr unna. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 El Charro er ræva elendig ja. Kommer på bunn 5-lista mi, lett. Den scena med engelen tar kaka. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så lenge siden jeg så den, husker fint lite av den og godt er det. Husker bare en lettere tilbakestående i poncho, hatt og kniv på veien. Men hvis du orker og friske opp i hukomelsen, hvordan er nå igjen den scenen? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, El Charro er ikke den beste filmen vi har leid på guttekveld, athorb. Den var så latterlig dårlig på alle plan, og det var vrient å finne underholdning i noe som helst. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så lenge siden jeg så den, husker fint lite av den og godt er det. Husker bare en lettere tilbakestående i poncho, hatt og kniv på veien. Men hvis du orker og friske opp i hukomelsen, hvordan er nå igjen den scenen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En engel dukker opp fra ingenting og griper tak i El Charro, som blør i hjel, eller noe. Er en stund siden jeg så den selv, men det var noe lignende tilbakestående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Man sier at man ikke skal skuve en hund ved hårene(judge a book by it`s cover) Men det SKAL man når det gjelder El Charro. Tilogmed Coveret ser ræva ut. Man får det man betaler for ved den filmen. Takk Jaleênjos at jeg så den på jobb uten å betale for det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - DårligWar of the World - Alt for overdreven The Texas Chain Saw Massacre ( 1974 ) - Kjedelig Den filmen er jo genial Masse løping og tull, jeg blir underholdt hver gang xD EDIT: Tja...må vel være en film jeg har sett som aldri skal sees på igjen... JEg ble ihvertfall veldig skuffet over Oppdrag Nemo, forventet en bra og morsom film.... Den var aldri morsom. Endret 28. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 In the name of the king. Makan til søppel. Virker som om de hadde et budsjett på 1000kr når de lagde filmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Owe Büll. Hva forventer du? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En engel dukker opp fra ingenting og griper tak i El Charro, som blør i hjel, eller noe. Er en stund siden jeg så den selv, men det var noe lignende tilbakestående. Åja, det var ganske freaky. Teit film, så utrolig lei av dårlige skrekkfilmer nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En engel dukker opp fra ingenting og griper tak i El Charro, som blør i hjel, eller noe. Er en stund siden jeg så den selv, men det var noe lignende tilbakestående. Så utrolig lei av dårlige skrekkfilmer nå. Da foreslår jeg at du ser noen gode. They exist. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har nesten mistet troen på dem. Hver gang jeg setter på en skrekkfilm så ender det med at 4-5 ungdommer reiser en plass. Hvis en neger er med dør han definitiv først. Så er det en skrikete pen jente som overlever i slutten mens de andre dør en etter en. Selv om de dreper fyren så kommer det alltid en oppfølger til. Utrolig gørr, lenge siden jeg koste meg med en skrekkfilm. Siste jeg faktisk koste meg med var nok... 30 Days of Night. Kan ha vært bittebitte litt pga en jente lå med hode sitt mellom bena mine. Og Rovdyret, haha, vi lo så vi gråt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har litt troen på The mirrors og The strangers. Men så er jeg litt blåøyd også da. Rec var jo stålende- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Har nesten mistet troen på dem. Hver gang jeg setter på en skrekkfilm så ender det med at 4-5 ungdommer reiser en plass. Hvis en neger er med dør han definitiv først. Så er det en skrikete pen jente som overlever i slutten mens de andre dør en etter en. Selv om de dreper fyren så kommer det alltid en oppfølger til. Utrolig gørr, lenge siden jeg koste meg med en skrekkfilm.Siste jeg faktisk koste meg med var nok... 30 Days of Night. Kan ha vært bittebitte litt pga en jente lå med hode sitt mellom bena mine. Og Rovdyret, haha, vi lo så vi gråt. Det er ikke alle skrekkfilmer som er sånn. Har du sett klassikere som The Shining? En av mine yndlingsfilmer, både of-all-time, og som skrekkfilm. Noen vil nok si det er en Psycho-thriller, men jeg vil si det er skrekkfilm av høyeste grad. EDIT: og som Danielzu sier, REC var noe nytt og flott! Også et must. Endret 29. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er temmelig lei skrekkfilmer selv. Meste parten av hva som blir produsert på den fronten er crap. Rec var som nevnt veldig bra, men den er som en nål i en høystak. Da foreslår jeg at du ser noen gode. They exist. Noen tips? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sett The Shining. Fantastisk film som jeg burde se på ny. Forstod ikke alt da, men har fått inntrykk av at ingen nesten gjør det. Rec har jeg hørt mye om, går denne filmen enda på kino? Litt lei av alt torturen og gørra som er nå til dags, vil se en god gammeldags skrekkfilm ala The Shining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå