Coa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Shoot em up Hahahaha 7.0 på Imdb? Må være enig i at Shoot em up er en film jeg likte relativt dårlig. De første minutene var helt greie, men det var så vidt jeg gadd å se ferdig resten av filmen Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Star wars episode 1. værre pengesvamp skal du lete lenge ettet. Og siden vi er i gjørne for morrosanne IMDB sider har jeg ett gullkorn http://www.imdb.com/title/tt0818095/ sorry hvis den har vert her før Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Likte du ikke podracet en gang? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Superman returns. Selve kalkunen av dem alle. Langhalm over hele fjøla, zero entertainment. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Star wars episode 1. værre pengesvamp skal du lete lenge ettet. Og siden vi er i gjørne for morrosanne IMDB sider har jeg ett gullkorn http://www.imdb.com/title/tt0818095/ sorry hvis den har vert her før say whaaaat?? det er jo en av mine favorit filmer star wars altså Endret 11. oktober 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Star wars episode 1. værre pengesvamp skal du lete lenge ettet. Og siden vi er i gjørne for morrosanne IMDB sider har jeg ett gullkorn http://www.imdb.com/title/tt0818095/ sorry hvis den har vert her før say whaaaat?? det er jo en av mine favorit filmer star wars altså Når der kommer til ep 4-6 er de høyt på lista over favoritter. ep 2-3 er helt greie mens ep 1. vel hater den filmen. det er noe med det er ikke star wars. Har lyst til og like den med for det bae ikke til. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Epic movie er grusom ja.. Rett og slett ren tortur. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Begge "Pulse" filmene er dritt. Dårligre såkalt "SKREKKFILM" skal du lete lenge etterl.. Viste jo alt som ville skje 5min uti filmen.. Hvem som ville overleve++ Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Very bad Things skal definitivt aldri ses igjen! Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Very bad Things skal definitivt aldri ses igjen! Signerer den til det fulle. Hadde faktisk blokka den ute fra hukommelsen. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ardenennen 1944: Slapp WW2 film fra 1956.lo meg nesten IHJEL der ein tanks avfyrte eit skudd....allvorlig så dårlig lydeffeter aeheaheha. Skuspillet er typisk denne perioden.men så hadde eg sett The longest Day noen dager før eg såg denne da,så Ardennen 1944 havna godt i skyggen av det mesterverket for å si et mildt. Er dette den samme filmen hvor soldater som liktsom blir truffet av granatsplinter og annet, tar en piruett som en og annen ballerinadanser før de detter i bakken? Og noen ganger "dør" de ikke før det har gått noen sekunder etter "impact" ? Lo så jeg grein Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rovdyr! såg den i helga med en venn, makan til søppel xD Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 One Missed Call, en skrekkfilm uten skrekk eller spennende scener. Rævva Harold & Kumar: Blah to the blablabla (begge filmene altså). Ta en litt morsom vits og gjør den flere ganger ut over to filmer. Predator, beste med filmen var uten tvil "Get zu zeh choppar!" Bortsett fra det, utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
alfred97 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dreamcatcher var meget dårlig,synes nå jeg da. Haha, enig... den var faktisk helt ufattelig dårlig Lenke til kommentar
yorian Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bad Boys 2, veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 2001: A space Oddysey Fy faen, har aldri før sett en så langdrøy film! Hele handlingen kunne blitt konvertert til en 5-min lang youtube film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 2001: A space Oddysey Fy faen, har aldri før sett en så langdrøy film! Hele handlingen kunne blitt konvertert til en 5-min lang youtube film. Ikke en youtube-video, men en flash-video. (: Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 One Missed Call, en skrekkfilm uten skrekk eller spennende scener. Rævva Harold & Kumar: Blah to the blablabla (begge filmene altså). Ta en litt morsom vits og gjør den flere ganger ut over to filmer. Predator, beste med filmen var uten tvil "Get zu zeh choppar!" Bortsett fra det, utrolig kjedelig. Hadde jeg hørt den der IRL ville jeg ha tatt et alvorsprat med deg. Du er offisielt første person som jeg noensinne ser mene slikt om Predator. Du kan umulig like actionfilmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 2001: A space Oddysey Fy faen, har aldri før sett en så langdrøy film! Hele handlingen kunne blitt konvertert til en 5-min lang youtube film. Ikke en youtube-video, men en flash-video. (: Den flash-filmen er fin. Anbefaler virkelig alle å se denne etter man har sett selve filmen, Klarner opp en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Folk er merkelige ja. Tenk å egen smak på filmer og slikt. Sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå