-Gudfaren- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Copper Mountain Skulle akkurat til å kose meg med en Jim Carrey film nå, men det skjedde ikke. For denne filmen var noe av det mest latterlige jeg har sett. Filmen må være laget av amatører? Ikke nok med det, men denne filmen varer i 59 minutter. Herregud for en elendig film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Haha! Sjekka den på IMDb, morsom rating. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvor går grensen for helaftens? Jeg har sett offisielle definisjoner (f eks hvis man skal sende inn til en festival) på ca 50 minutter, noen andre tall som er utbredt? edit: Regissørens andre filmer inkluderer Ski Hard og Ski School 2. ^^ Endret 7. oktober 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dude, Wheres My Car En av de dårligste filmene jeg har sett Er forsåvidt enig i at den er dårlig, men den er sjarmerende dårlig. Dude, What does it say? Sweet, what does mine say? Dude.. osv osv! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hard Candy At den har fått 7.2 på IMDB er langt utenfor min forstand... en så dårlig film er det få av. Hele handlingen foregår på én lokasjon mellom 2 skuespillere. Kjedelig, lite engasjerende og de mest bortkastede 2 timene jeg har hatt på lenge. Endret 8. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
username882 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sikkert alt skrevet.. Wanted! Mest latterlige jeg har sett. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 When a stranger calls, skal jeg ikke se igjen Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 PS I Love You. & Sin City. Møkkafilmer Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hard Candy At den har fått 7.2 på IMDB er langt utenfor min forstand... en så dårlig film er det få av. Hele handlingen foregår på én lokasjon mellom 2 skuespillere. Kjedelig, lite engasjerende og de mest bortkastede 2 timene jeg har hatt på lenge. Altså, du skal få lov til å ha dine meninger, men du tar jo feil. Hele filmen foregår på flere locations og det er flere skuespillerer med i den. Ellers er det jo også en knall film Ellen Page. Bare så det er sagt. Et stykk møkkafilm derimot: Troy. Hu-hoi. Endret 8. oktober 2008 av tawalloe Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Shoot em up Hahahaha 7.0 på Imdb? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Boat trip er også elendig... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hm Troy synes jeg ikke var så gal, men Passion of The Christ orker jeg ikke å se en gang til. Filmen er helt meningsløs for meg, bare noen timer med blod og tortur, føler ikke filmen gir meg noe, rett og slett. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 The Butterfly Effect 2. Argh, at det er lov til å kalle et slikt makkverk for en oppfølger av en såpass storslått film. Tragisk. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har nettopp sett Epic Movie, og kan med trygghet slå fast at at denne havner på min topp 10-liste. Lo ikke en eneste gang, og kan enda ikke fatte hvorfor jeg så ferdig hele filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kan ikke fatte hvorfor så mange faktisk ser Epic Movie i det hele tatt. Har folk faktisk ingen peiling på hva de faktisk putter inn i spillern? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg nekter å se den filmen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kan ikke fatte hvorfor så mange faktisk ser Epic Movie i det hele tatt. Har folk faktisk ingen peiling på hva de faktisk putter inn i spillern? Jeg lastet den ned, og man kan på mange måter si at dette var unødvendig å bruke diskplass på. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kan ikke fatte hvorfor så mange faktisk ser Epic Movie i det hele tatt. Har folk faktisk ingen peiling på hva de faktisk putter inn i spillern? Kunne ikke vært mer enig. Allikevel har jeg sett den. SKAM. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg så den ufrivillig på guttekveld, da jeg ble nedstemt i filmvalg. Det er pr. dags dato den eneste filmen jeg har gitt 1/10. Edit: Blandet Epic Movie og Date Movie. Jeje, samme ulla. Endret 10. oktober 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Epic movie kan ikke være så bad? Skal se den ikveld(på C+) bare for å finne ut what the fuzz is all about. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå