Tronnan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Catwoman er en sterk kandidat hos meg. Rævva katt! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Catwoman? Er du 30 år og gift med barn så forstår jeg deg, men hva er det som er så gærent med den da?? Får ståpikk bare av coveret jo! Endret 30. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Filmen er fortsatt crap. Se heller filmer som Sin City, der er det mye fine damer+ at filmen er knallgod Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åja, var litt for kjapp i tankegangen der ja. Kom ikke på at historien i filmen kan være crap.. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, det er mange filmer man kan få ståpikk av, men betyr jo ikke at filmen holder mål, som du egentlig konkluderte med selv. Catwoman er en elendig histiore, hentet fra en latterlig tegneserie, med skuespillerprestasjoner som Heia Tufte hadde klart bedre. Som sagt, Rævva katt! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Slenger meg med her. Så catwoman når den kom ut på dvd. Aldri sett den igjen, og har ingen planer om det. Møkkafilm. Skal heller aldri se "Hero Wanted", med cuba gooding jr.. Elendig plot, dårlig gjennomført, under middels skuespill +++... Ikke verdt de 25 kr det kosta å leie den. For ikke å snakke om de ca 2 timene jeg brukte på den. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Omtrent alle komedier med Cuba Gooding jr suger. Sett Boat Trip? Ikke gjør det. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Omtrent alle komedier med Cuba Gooding jr suger. Sett Boat Trip? Ikke gjør det. Rat Race er jo bra. Boat Trip er kun bra en gang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Rat race reddes jo av rowan atkinson etter min mening da Selv om den er fornøyelig på et slags vis. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Rat Race var hovedgrunnen til at jeg så Rat Race i det hele tatt, jeg grein da jeg fant ut hvor lite screentime han hadde i filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Var rat race grunnet til at du så rat race? Syns John Cleese var best jeg da, Rowan var strålende Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Running Scared og Sin City skal ikke ses igjen! - Ari Gold Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Begrunnelse folkens, begrunnelse. Jeg får fint lite ut av å vite hvilke filmer dere ikke skal se igjen, hvis ikke dere forteller hvorfor. Hva var feil? Regien, skuespillet, historien? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 A Clockwork Orange Jeg skjønte rett og slett ikke hva filmen prøvde å oppnå/ vise. Ikke var den underholdende heller. Og WAY to sær for my taste. Blæh! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 A Clockwork Orange Jeg skjønte rett og slett ikke hva filmen prøvde å oppnå/ vise. Ikke var den underholdende heller. Og WAY to sær for my taste. Blæh! Halveis enig, så den da jeg var en ca 15 år. Så er en stund siden. Da bestemte jeg meg at jeg aldri skulle se den igjen, men nå 8 år senere er den opp til vurdering pga jeg mest sannsynlig ikke skjønte dritten når jeg så den første gangen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er sjelden man skjønner bedre at man faktisk modnes med alderen enn når man plutselig forguder en film man tidligere bare syntes var teit. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 A Clockwork Orange Jeg skjønte rett og slett ikke hva filmen prøvde å oppnå/ vise. Ikke var den underholdende heller. Og WAY to sær for my taste. Det er lenge sidan eg såg den sjølv, men har den på HD DVD, så den kjem vel på igjen snart. Det er mykje den filmen prøver å visa. Kan samfunnet/staten ta frå folk deira eigen vilje for å få bukt med uønskt oppførsel? Korleis reagerer du på valden til droogs? Vert du ikkje underhalde, på same måte som dei? Kan ein ha sympati med folk som valdtek og drep tilfeldige menneske? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er sjelden man skjønner bedre at man faktisk modnes med alderen enn når man plutselig forguder en film man tidligere bare syntes var teit. Eller forsåvidt avskyr en film man forgudet. It goes both ways. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg klarer ikke å hate en film jeg likte som barn, uansett hvor dårlig den er. Three Ninjas Kick Back, Richie Rich, Power Rangers: The Movie - it's all good. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dude, Wheres My Car En av de dårligste filmene jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå