Bob_3 The Builder Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 American Pie 1&2 er da herlig, sexfiksert ungdomsunderholdning? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) American Pie filmene Også en rekke college komedier jeg virkelig ikke gidder og se igjen pga de suger så utrolig mye. Dette er jo tidenes ungdomsfilmer! Du må vel være godt over 30 år? Endret 29. september 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kommer aldri, ALDRI til å se motorsagmassakren igjen! Er 13 år og jeg ville tøffe meg, så jeg fåreslo at vi skulle se den. Det endte med at jeg lå under dyna og gråt.. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 The New World, 2005. Dårligste kino investering jeg noen gang har gjort. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kommer aldri, ALDRI til å se motorsagmassakren igjen!Er 13 år og jeg ville tøffe meg, så jeg fåreslo at vi skulle se den. Det endte med at jeg lå under dyna og gråt.. Den fra 1970-tallet eller den nyere? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 gikk på Mamma mia på lørdag. Makan til dritt film skal man lete lenge etter.(skal sies at jeg gikk sammen med 8 jenter, enkelte ganske så fine, så god unskyldning har jeg ihvertfall ) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 American Pie filmene Også en rekke college komedier jeg virkelig ikke gidder og se igjen pga de suger så utrolig mye. Dette er jo tidenes ungdomsfilmer! Du må vel være godt over 30 år? Er 15 Seriøst, den første var helt ok men toern var dårlig også gikk det bare nedover. Makan til dritt filmer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tør nesten hevde at American Pie 2 er bedre enn den første. Jeg synes begge de to er meget fornøyelige, men etter det går det nedover(har ikke sett lenger enn 4ern, vet ikke hvor langt de har kommet nå). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 gikk på Mamma mia på lørdag. Makan til dritt film skal man lete lenge etter.(skal sies at jeg gikk sammen med 8 jenter, enkelte ganske så fine, så god unskyldning har jeg ihvertfall ) Dem ser du ikke i mørket uansett. Forøvrig er American Pie 1 & 2 kremen av den gjeve "high-school komedie"-sjangeren, men det begynner å bli noen år siden. Jeg lar det bli med minnene. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eg trur ikkje eg kjem til å sjå Bare Bea ein gong til nei. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 gikk på Mamma mia på lørdag. Makan til dritt film skal man lete lenge etter.(skal sies at jeg gikk sammen med 8 jenter, enkelte ganske så fine, så god unskyldning har jeg ihvertfall ) Dem ser du ikke i mørket uansett. Åjoda, det var ikke noe problem å se dem, var jo ikke så mye å se på på lerretet uansett Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) American Pie Presents Band Camp var ubrukelig, forutsigbar og melke melke. Kommer ikkje frivillig til å sette den på igjen. Samme med irriterende jentefilmen Dirty Dancing, som eg verken synes er særlig dirty eller bra. Ellers, veit ikkje om Jeg Er Dina er nevnt allerede, makan.. Slo også av The Wild sånn ca midt i filmen, kjedelig og platt. Eddie Izzard har aldri vore så døll. Ja, og Swordfish. Og den har eg på HD-DVD. Blæ. Endret 29. september 2008 av sagosen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har ingenting imot ungdoms/college-filmer med dårlig humor og mye nakenhet, men er det en ting som irriterer meg så er det slike filmer uten tits. Det blir som Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay; den er morsom nok, men man må se Unrated for at det skal være verdt tiden. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har sikkert blitt nevnt tidligere i denne tråden (forhåpentligvis), men Vanilla Sky er den kjedeligste og mest innviklede filmen jeg har sett. Period. Vi snakker kloakk, folkens! KLOAKK! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Slo også av The Wild sånn ca midt i filmen, kjedelig og platt. Eddie Izzard har aldri vore så døll. Trodde du mente Into the Wild... :!: For den skrudde jeg av etter 20 min. Maken til makkeverk. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dune filmen fra 1984, har prøvd å se den 3 ganger nå etter fest, sovna alle gangene. Den er alt for lang og det er kun dialog og ikke noe action 0,o Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Kjøpte meg Backdraft på HD-DVD her om dagen siden den kostet 39 spenn. Gud, for en røten film. Wannabe-Spielberg med elendig timing, usaklig lite troverdig historie og skuespill så umotivert at man knapt skulle tro de fikk betalt. Endret 30. september 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 The Devil Wears Prada. Dæven steike for noe møl! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skal ikke se Datemovie igjen heller. Trodde jeg skulle stryke med da jeg så den. Fikk seriøst vondt i hele kroppen, trakk ikke engang på smilebåndet før den kattescena kom, da holdte jeg på å le meg ihjel selv om det igrunn ikke var no særlig morsomt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kommer aldri, ALDRI til å se motorsagmassakren igjen!Er 13 år og jeg ville tøffe meg, så jeg fåreslo at vi skulle se den. Det endte med at jeg lå under dyna og gråt.. Den fra 1970-tallet eller den nyere? Den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå