Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
American Pie filmene :sick:

Også en rekke college komedier jeg virkelig ikke gidder og se igjen pga de suger så utrolig mye.

Dette er jo tidenes ungdomsfilmer! Du må vel være godt over 30 år?

Er 15 :p

Seriøst, den første var helt ok men toern var dårlig også gikk det bare nedover. Makan til dritt filmer.

Lenke til kommentar
gikk på Mamma mia på lørdag. Makan til dritt film skal man lete lenge etter.(skal sies at jeg gikk sammen med 8 jenter, enkelte ganske så fine, så god unskyldning har jeg ihvertfall :p )

Dem ser du ikke i mørket uansett.

Forøvrig er American Pie 1 & 2 kremen av den gjeve "high-school komedie"-sjangeren, men det begynner å bli noen år siden. Jeg lar det bli med minnene.

Lenke til kommentar
gikk på Mamma mia på lørdag. Makan til dritt film skal man lete lenge etter.(skal sies at jeg gikk sammen med 8 jenter, enkelte ganske så fine, så god unskyldning har jeg ihvertfall :p )

Dem ser du ikke i mørket uansett.

Åjoda, det var ikke noe problem å se dem, var jo ikke så mye å se på på lerretet uansett :p

Lenke til kommentar

American Pie Presents Band Camp var ubrukelig, forutsigbar og melke melke. Kommer ikkje frivillig til å sette den på igjen. Samme med irriterende jentefilmen Dirty Dancing, som eg verken synes er særlig dirty eller bra.

Ellers, veit ikkje om Jeg Er Dina er nevnt allerede, makan..

Slo også av The Wild sånn ca midt i filmen, kjedelig og platt. Eddie Izzard har aldri vore så døll.

Ja, og Swordfish. Og den har eg på HD-DVD. Blæ.

Endret av sagosen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...