SgtKabukiman Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kommer neppe til å se Ken Park igjen. Noe av det værste jeg har sett. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Blood Diamond. Makan til dritt film.. afrika afrika blablabal jeg har det så vondt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 ^ Kan du utdype din kritikk vedrørende Blood Diamond? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Blood Diamond. Makan til dritt film.. afrika afrika blablabal jeg har det så vondt Var den virkelig så dårlig? Tenker du på noen andre enn deg selv? Synes det var en glimrende film jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Haha, for et teit argument. Man kan mislike filmer med budskap uten å være imot budskapet. Det finnes gode og dårlige holocaust-filmer, tross alt. Når det er sagt, så viste filmen på en fin måte at uansett hva man gjør, så vil det aldri bli bedre. TIA, tross alt. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Syns det er leit at folk ikke poster 'riktig' her. Folk sier "Film X gidder jeg nok ikke se igjen med det første" Trådtittelen er 'Filmer du ALDRI vil se igjen'. Jeg tolker det til at du aktivt gjør hva du kan for ikke å måtte se filmen igjen, f.eks. at du bare går din vei om vennegjengen har funnet ut at de vil se den eller noe. Det er mange filmer jeg ikke er veldig keen på å se om igjen, men få jeg faktisk protesterer mot. For en del filmer er det viktig å faktisk sitte til rulleteksten kommer på skjermen, iom at filmen tar en helomvending en eller flere ganger. The Last Temptation of Christ for eksempel. Vi så filmatiseringen av Isslottet av Tarjei Vesaas i norsken, og du må ta i bruk Clockwork Orange-metoder for at jeg skal orke å se den igjen. Har prøvd å se Reservoir Dogs, men jeg takler ikke skrikinga og hylinga til han fyren i bilscenen, og endte opp med å blacke ut. Jeg har tro på at filmen i seg selv er god, men jeg vil ikke utsette meg for det igjen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du kan jo bare spole over de første 5 minuttene. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 cannibal holocaust Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du kan jo bare spole over de første 5 minuttene. De første fem minuttene handler jo om at de sitter på cafe da Og det er ikke den eneste scenen med blod og greier. Generelt har jeg ikke noe problem med blod, men Tarantino er jo veldig god til å få det til "just right" sånn at det synker inn. Pluss at om jeg begynner å se litt, sånn at jeg blir dradd inn i handlingen uten å klare å se den ferdig så kommer det til å gå og gnage på meg. Får heller bare la den være, og evt spare den til en gang i fremtiden jeg kanskje takler den bedre. Massevis av annen god film jeg må få sett allikavel. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Smala Suzie, en eller annen svenks film! Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Smala Suzie, en eller annen svenks film! Pga kvalitet eller innhold? Fint om folk gidder å skrive hvorfor de vil holde seg borte fra en film Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du kan jo bare spole over de første 5 minuttene. De første fem minuttene handler jo om at de sitter på cafe da Og det er ikke den eneste scenen med blod og greier. Generelt har jeg ikke noe problem med blod, men Tarantino er jo veldig god til å få det til "just right" sånn at det synker inn. Pluss at om jeg begynner å se litt, sånn at jeg blir dradd inn i handlingen uten å klare å se den ferdig så kommer det til å gå og gnage på meg. Får heller bare la den være, og evt spare den til en gang i fremtiden jeg kanskje takler den bedre. Massevis av annen god film jeg må få sett allikavel. Det er ikke mer skriking, men hvis du ikke tåler blod, så er det nok ikke filmen for deg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sjekka ut The Warriors fra 1979 her om dagen fra anbefalinger fra flere filminteresserte, helt forferdelig opplevelse, skuespillet er så elendig at noe gjensyn med denne blir det aldri noe av for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Bravo two zero. Det som iriterte meg mest var ELENDIG BILDEKVALITET og en sånn teit "stripe" øverst i bilde, slik som ofte kan komme på gamle vhs filmer! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Haha, for et teit argument. Man kan mislike filmer med budskap uten å være imot budskapet. Det finnes gode og dårlige holocaust-filmer, tross alt. Når det er sagt, så viste filmen på en fin måte at uansett hva man gjør, så vil det aldri bli bedre. TIA, tross alt. Tykkjer du det? Eg meiner filmen fekk klart fram at handelen med "bloddiamantar" er noko ein *kan* gjera noko med. Det var jo eit alternativ på slutten, naivt kanskje, men likevel. Når det gjeld det fyrste poenget ditt: det verka jo som om det var eit problem at filmen i det heile teke handal om Afrika. Om han hadde skrive "holocaust holocaust vi vert gassa blablabla" ville du vel også lurt på om han faktisk hadde empati? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kill Buljo! ALDRI ALDRI ALDRI IGJEN! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kill Buljo! ALDRI ALDRI ALDRI IGJEN! Den såg eg aldri ferdig. No kjem det to oppfylgjarar også... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Alien vs Predator: Requiem - takk og lov fekk eg gjeve den bort her på forumet ;-) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Alien vs Predator: Requiem - takk og lov fekk eg gjeve den bort her på forumet ;-) One mans trash is another mans treasure. (Og ja den filmen er balle). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 American Pie filmene Også en rekke college komedier jeg virkelig ikke gidder og se igjen pga de suger så utrolig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå