Snurreleif Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Norske skuespillere har som oftest en helt grusom dialog. Og hvis de skrøyt av Rovdyr kan de umulig ha sett amerikanske b-filmer som er 10ganger bedre. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 The Ten, med Jessica Alba, herregud for en grusomt dårlig film. Så 15 minutter, så skrudde jeg av. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En ting, blir vel litt vansklig å bedømme filmen etter 15 minutter? :s Kanskje litt treig intro, men så blir den bra? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 15 minutter er litt i minste laget ja. Hvis filmen varer i 2 timer og du har sett, tja, 1 time, da begynner det å friste å dra ut filmen og tråkke på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Monthy Python burde gjort parodi på Hjortejegern.....lolz Kopps var overhodet ikke underholdende , tråkige greier :/ Hva heter den svenske komedien med en fyr som blir skutt ved et uhell i en hage , kom vel ut for et par år siden.....irriterende at jeg ikke husker titteln ! Endret 23. august 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kopps er jo faktisk bra da :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg vil aldri se "Heat" igjen. Den ble rett og slett alt for lang og alt for tørr. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 jeg vil alldri se sex and the city igjen, jeg var på kino med to veninner og de sa at den var bra men den var noe så inni helvete kjedelig, det var kun jenter i hele salen og en gutt (meg). Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du burde da vite at en såkalt jentefilm blir kjedelig i lengden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Minner meg om når jeg var liten, gikk på kino med søstera mi og så den ultimate jentefilmen. Følte meg lurt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Apropos jentefilmer som man aldri vil se igjen. Sku på kino med en kompis for å se Signs (Mener jeg det var), men det var utsolgt. Så istedet bestemte oss for å se "Bare Bea"... Endret 26. august 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 A Prairie Home Companion. Den var ikke akkurat noe for meg, selv om det var en del interresante personligheter der. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Haha, det skal sies at Signs er bedre en Bare Bea Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Haha, det skal sies at Signs er bedre en Bare Bea Et par hakk ja Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 What? Bare Bea er jo kjempekos. Langt over "litt under middels"-filmen Signs. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Setter lett Bare Bea over Signs. Signs var en kjedelig affære, og den slo vaffal ikke an som date-film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Bare Bea er enda en flau film signert en norsk regissør. Særlig at den jentegjengen er skolens mest populære Signs hadde i det minste en god oppbygging. Men merkelige filmer å sammenlikne uansett. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Den brysomme mannen.. FY FA*N så dårlig! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Bare Bea er enda en flau film signert en norsk regissør. Særlig at den jentegjengen er skolens mest populære Signs hadde i det minste en god oppbygging. Men merkelige filmer å sammenlikne uansett. Veldig merkelige filmer å sammenligne, helt enig. Men skulle jeg valgt mellom de to, ville jeg heller sett Bare Bea. Og det sier mer om Signs, egentlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Bare Bea husker jeg ikke en dritt av, men Signs så jeg i fjor eller noe. Havner på en 5/10 hos meg. Det er en film som underholder der og da, men ingenting mer. Dessuten mislikte jeg CGI-effektene på romvesene, og det hadde blitt bedre om vi ikke så dem og det hele ble mer mystisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå