athorb Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Date movie er dritkul da. Det er kanskje det drøyeste jeg har hørt i dag. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg kan helt ærlig ikke huske sist jeg lo så mye av en film som av Date Movie. Desverre for filmen så lo jeg ikke med den, men av den. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Date movie er dritkul da. Det er kanskje det drøyeste jeg har hørt i dag. Hmmm, en god andre plass i alle fall! Tror faktisk 1. plassen går til 2bb1's opprinnelige 1/10 anmeldelse av FMJ før idag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Date movie er dritkul da. Det er kanskje det drøyeste jeg har hørt i dag. Hmmm, en god andre plass i alle fall! Tror faktisk 1. plassen går til 2bb1's opprinnelige 1/10 anmeldelse av FMJ før idag. Ja den tok virkelig kaka. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jumper (2008) Å gud.. Bortsett fra en tidvis lekker Rachel Bilson er denne filmen ett komplett makkverk. Hayden Christensen beviser igjen at han overhodet ikke bør ha noe med skuespill å gjøre. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jumper (2008) Å gud.. Bortsett fra en tidvis lekker Rachel Bilson er denne filmen ett komplett makkverk. Hayden Christensen beviser igjen at han overhodet ikke bør ha noe med skuespill å gjøre. Ja jumper var virkelig noe drit var ikke underholdende engang Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Pterodactyl. En dinosaurfilm med Coolio i hovedrollen. Ja, du leste riktig. Jeg nekter enda å tro at denne filmen i det hele tatt eksisterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Coolio i den filmen er et hån til skuspilleryrket Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hehe. Vi fant denne filmen på Free Record Shop og lo av den jevnlig i to år (det var jo ingen som kjøpte den). Men jeg føler at jeg egentlig er nødt til å se den. Coolio + dinosaurer kan ikke slå feil. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fant den på Narvesen i en sånn "5 for 199" kasse. Ble 5 klassikere gitt, inkludert denne godbiten. Den som skrev manuset til denne filmen MÅ ha vært tungt medisinert. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vi så en film om Moses i 8. klasse, den varte i 5 timer, ingenting action... Jeg er kristen, men akkurat den filmen er det verste jeg noen gang har sett... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dog Soldiers Hva kan jeg si? Den bare rett og slett sugde. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Basic instinct 2 er noe av det kjedeligste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Dog SoldiersHva kan jeg si? Den bare rett og slett sugde. Dog Soldiers kom akkurat med på min Top 100 (se link i signatur). Definitivt en kultfilm som har en litt spesiell plass i min vennesirkel, litt sånn internt at vi digger den. Filmen er veldig hjernedød, men helt herlig. I hope I give you the shits, you fucking wimp. Wells: So you remember, you keep the fire down, right, you get stuck in and you kick their fucking teeth out, or I guarantee you, Joe, they will be eating your bollocks for breakfast, sunshine. Terry: Hard-boiled or fried, Sarge? Wells: Scrambled. We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch. Genial! Endret 20. august 2008 av Speik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, jeg så den sto på lista di, speik. Og jeg lurte på om jeg skulle kommentere det når du skrev det. Men så klart. Ser man på den som et eksempel i kalkunfilmer så har den en viss underholdningsverdi. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Husker jeg ble anbefalt godeste Dog Soldiers hvis jeg var på jakt etter en glimrende grøsser. Du kan tenke deg skuffelsen. Kanskje blir opplevelsen annerledes hvis jeg tar på meg hjernedød-brillene... Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Bare jeg som synes Superbad og Juno var knekk-dvd-etterpå-elendige? Grunnen til at jeg er så provosert, er at nesten alle vennene mine digger de. Er det mulig? Mest provosert over Juno, siden den fremstilles som en noenlunde seriøs og intelligent film. jehsus! Endret 21. august 2008 av Kristiiin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Digget Superbad jeg, så den med to kompiser en lørdag kveld. Lo masse og elska rollene. Morsom film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Superbad er en av de morsomste filmene jeg har sett, aldri ledd så mye på kino som da jeg så den. Juno var helt grei, skjønner ikke helt hva folk syntes var så forbanna spesielt med den. Men så er jeg heller ingen fan av de quirky "indie"filmene (det skal sies at Juno ikke var av den kvalme sorten, klarte seg forholdsvis greit sånn sett). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Superbad må jo være en av de aller morsomste filmene som er lagd. Får sikkert pepper for å si det, men jeg står for det. Personlig likte jeg Juno veldig godt. Er i likhet med Athorb ingen fan av disse "indieflicksa", men denne falt i smak. Fin film å se med madammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå