Tewko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg maa virkelig beklage hvis jeg har oodelagt for deg, men jeg ville ha foolt meg slemmere hvis jeg hadde latt deg se den. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Lange flate baller 2. 1 var greit morsom men nr.2 var bare Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Husker jeg så en film som het Omega Doom for noen år tilbake. Skal aldri se den igjen. Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg har en venn som sier etter alle filmene vi noen gang har sett "den sugde" Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg har en venn som sier etter alle filmene vi noen gang har sett "den sugde" Jeg har 1 venn som sier det også. Jeg har bare 1 venn da.... Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg har en venn som sier etter alle filmene vi noen gang har sett "den sugde" Jeg har 1 venn som sier det også. Jeg har bare 1 venn da.... Saa trist vi kan godt vaere venner hvis du vil. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 D-WarÆsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj æsj! Må være den nest dårligste filmen jeg har sett i hele mitt liv, eneste jeg kan tenke på som er dårligere er Epic Movie. HAHAHAHAHAHA. Jeg trodde aldrii noen skulle tenke akkurat det samme som meg! DET DER ER SÅ SANT SOM DET ER MULIG Å FÅ DET! Heeeelt elendig film! Verste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Og jeg som trodde D-war så ut middelsmådig grei underholdning bare? Er det verdt å se filmen bare for å se hvor dårlig den er, eller bør jeg backe heeelt ut? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Er det verdt å hamre spikere inn i øynene bare for å kjenne hvor vondt det gjør, eller bør jeg backe heeelt ut? Nei, det er ikke verdt det, det gjør vondt og du vil bare angre i ettertid over hvor dum du var. Endret 11. august 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 The Cell er helt umåtelig dårlig.. Såvidt jeg forstod, var det et forsøk på en skrekkfilm, men jeg skjønte null av den. Tror jeg skrudde av da skurken dyppet et lik i klor så det ble kritthvitt, for så å heise seg opp etter kroker som han festet i huden i ryggen, for deretter og onanere over liket. Jennifer Lopez glimret ikke akkurat heller. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) The Cell er purt fantastisk. Surrealistisk magi. Endret 12. august 2008 av Speik Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror jeg skrudde av da skurken dyppet et lik i klor så det ble kritthvitt, for så å heise seg opp etter kroker som han festet i huden i ryggen, for deretter og onanere over liket. That sounds so fucking HOT! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 the last legion og miami vice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 "4 bryllup og en gravferd" For det første var den dritkjedelig, og Hugh Grant var med i filmen, så det sier seg selv at den sugde hesteræv. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sikkert nevnt et par ganger før, men Date Movie vil jeg aldri se igjen Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Meet the feebles og bad taste, begge produsert av peter jackson, er to filmer jeg aldri skal se igjen. begge disse filmene er noen av de mest patetiske forsøkene på å lage underholdning jeg har sett. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Og jeg som trodde D-war så ut middelsmådig grei underholdning bare?Er det verdt å se filmen bare for å se hvor dårlig den er, eller bør jeg backe heeelt ut? Den er så dårlig at det er morsomt, og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg lo flere ganger av det elendige skuespillet og progresjonen i filmen. Ellers er den virkelig blant det dårligste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Meet the feebles og bad taste, begge produsert av peter jackson, er to filmer jeg aldri skal se igjen. begge disse filmene er noen av de mest patetiske forsøkene på å lage underholdning jeg har sett. Meet The Feebles kan jeg våre enig i at er ganske langtråkig, men Bad Taste? Den er jo helt herlig, tok meg selv i å le høyt flere ganger. Anbefaler deg å se minidokumentaren Good Taste Made Bad Taste, der får du et innblikk i hvor dedikert Jackson faktisk er(var?). Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 D-War er jo fantastisk da Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Date movie er dritkul da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå