bandreas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 The Hills Have Eyes og The House of Sand and Fog!!! Fordi de er skrotfyttifaandårlige og kjedelige! Skpl Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) edit; Slett Endret 2. august 2008 av laffe Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Forresten, en annen film jeg ALDRI skal se igjen er "Pathfinder"... Fikk vite den skulle handle om vikinger, og gledet meg ganske mye. Men så ble de fremstilt som monstre som gryntet, ikke mye norrønt språk der. Mer splatter-film-monster-aktig vil jeg si. Dessuten var handlingen elendig. Filmen var elendig. Jeg skal aldri se den igjen. ALDRI! Hører du?! ALDRIII! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De filmene jeg har sett av ekte, realistiske vikinger har vært ganske kjedelige. Denne virker som en 300-kopi med interessante vikinger, så jeg tror jeg må sjekke den ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Filmen var elendig. Jeg skal aldri se den igjen. ALDRI! Hører du?! ALDRIII! LOL...Monthy Python burde ha lagd en sketsj med en hysterisk filmkritiker , det hadde vært morro ! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hehe, jeg var trøtt Måte bare få frem budskapet. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bend it Like Beckham..så sykt dårlig film, d¨årlig laget..enkelt og greit elendig. Fucking hilarious når mikrofonstanga kommer inn i bidlet da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bend it Like Beckham..så sykt dårlig film, d¨årlig laget..enkelt og greit elendig. Fucking hilarious når mikrofonstanga kommer inn i bidlet da Hehe, det med mikrofonen skjer hele tiden i Friends også men det er en herlig serie fordet da ^^ Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Trenger litt hjelp her. Jeg husker et sted på filmdelen av forumet (tror det var i denne tråden), noen som nevnte en film som handlet om en heis som ble styrt av en ond delfin eller noe lignende. Hva var tittelen på denne filmen? Skal ha filmkveld med en kompis i helga, så må jo stille med riktig materiale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Down Jeg og kompisgjengen har ledd av den filmen ofte Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har den liggende på DVD, jeg. Utrolig twist på slutten. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Zombie Night, dårligere film skal du lete lenge etter! http://www.imdb.com/title/tt0462069/ Endret 9. august 2008 av Wintermadness Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Tørr påstå at Day Of The Dead 2: Contagium er dårligere. (Lavere rating også.) Regner det som verdens dårligste tror jeg. Edit: skal forresten aldri se den igjen. Endret 9. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D Helt ok morsom film, men kommer aldri til å se den igjen. Er forresten Night of the living dead som er helt ribbet for dialog, så har producer lagt på ny dialog. Edit: Linky Endret 9. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Day of the Dead 2: Contagium (2005) Kristin Lavransdatter (1995) Min bedstefar er en stok (1967) The Grudge (2004) Jenter (2007) The Phantom of the Opera (2004) Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) Alt er rundt 1-2/10. Bare møkk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Elling 3(hva den nå heter) Revolver Alexander (tre timer med rubbish) Dead Heat(begge filmene.) Boogeyman Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Devils Rain Med John Travolta (en ung en) og Ernest Borgnine. Så dårlig at den er litt bra også! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 huff, er så mange; epic movie date movie kristin lavransdatter pianisten army of darkness ..er noen av de Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nyeste X-Files filmen! Makan til driiit kjedelig film!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå