Aleks Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Makan til vanskelig du skulle være da, hvorfår vil du ikke se den igjen da? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kan bekrefte at Kant bare tuller. Jau. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Alien vs Predator 2. Helt grusom, slo av etter 50 min. Hele filmen besto av skygger. Og må heller ikke glemme 10,000 bc, den var jo bare en gjørme av klisjeer i replikkene, og ingen gode scener heller. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 The Golden Compass, det er ikke rart denne storsatsingen bombet fullstendig på Box Office, makan til drittfilm som har såpass høyt budsjett har jeg ikke vært borti på en lang stund nå. Effektene er middelmådig, historien får meg til å sovne, skuespillet er rett og slett horribelt og tafatt, musikken sugde. Filmen har ingenting som heter klimaks eller spenningsmomenter. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Makan til vanskelig du skulle være da, hvorfår vil du ikke se den igjen da? fordi den er dårlig Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mean Guns... Makan til hjernedød B-film... Hørtes ut som om de hadde "lånt" skytelydene fra CS 1.6! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det var det jeg sa, du bare kødder. Du er den mest useriøse fyren på forumet her. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Blair witch 1 og 2. Spes to. Verste mølet jeg har sett noengang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Return To House On Haunted Hill (2007) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det var det jeg sa, du bare kødder. Du er den mest useriøse fyren på forumet her. Please don't feed teh troll. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jumper (2008)! Rachel Bilson er jo litt søt, men Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det var det jeg sa, du bare kødder. Du er den mest useriøse fyren på forumet her. Please don't feed teh troll. Hehe, kanskje ikke så lurt nei, men det er jo ikke akkuratt kult å ha det rykte heller da... Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Monsoon Wedding! Ble tvunget til å sitte i Sandvika og se den med skolen og den sugde heftig! ***SPOILER*** Alt handlet om en Inder som skulle gifte seg og til slutt fant de ut at onkelen var pedofil. ***SPOILER SLUTT*** Veldig, VELDIG kjedelig. Flere av klassekameratene mine sovnet... hadde jeg bare vært flinkere til å sove Også Hipp Hipp Hora, Veeeeldig kjedelig. Road to Guantanamo, forsåvidt en grei film men litt kjedelig i lengden. Endret 2. august 2008 av Redhead93 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Takk for at du røpte vendingen i Monsoon Wedding. Endret 2. august 2008 av athorb Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kids. They don't belong on the internet. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Takk for at du røpte vendingen i Monsoon Wedding. Hadde du virkelig tenkt å se den? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kanskje, kanskje ikke. Kanskje noen andre hadde tenkt å se den. Kan ikke bare gå utifra at "sikkert ingen som vil se den uansett, fordi jeg syntes den var dårlig". Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Skal aldri se Home Alone 4 igjen. Hadde en kompis som fikk dilla på hjemme alene for en stund siden, så kjøpte han Alle filmene og vi to endte opp med å se Fira, maken til drittfilm skal du lete lenge etter. ''effektene'' var helt grusomme, vist man kan kalle dem for det. Skuespillet var enda værre. Uansett, generelt en helt forferdelig spinoff, kan garantere at alle som ser filmen vil mislike den. Anbefaler for så vidt folk og se den, bare fordi den er så usannsynlig dårlig. Endret 2. august 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kanskje, kanskje ikke. Kanskje noen andre hadde tenkt å se den. Kan ikke bare gå utifra at "sikkert ingen som vil se den uansett, fordi jeg syntes den var dårlig". Tenkte på det i etterkant så nå har jeg skrevet spoiler med store bokstaver. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kanskje, kanskje ikke. Kanskje noen andre hadde tenkt å se den. Kan ikke bare gå utifra at "sikkert ingen som vil se den uansett, fordi jeg syntes den var dårlig". Tenkte på det i etterkant så nå har jeg skrevet spoiler med store bokstaver. du kan bare skrive [ spoiler ]Setningen her.[ / spoiler ] Istedenfor. Uten mellomrommene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå