pululf Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 dr. dolittle 2... Serøst dårlig. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 En film jeg iallefall skulle ønske jeg ikke så var The Mist.... huffhuff.. Folk i kinosalen begynte å le høyt under de "dramatiske" scenene...Den filmen mislyktes på ALLE punkter... EDIIT: OG BTW! hvis du lurer på hvordan filmen er så er det bare å se traileren på filmweb.no... Den oppsumerer jo alt i filmen untatt de siste 5 minuttene... GUD! Jeg syns The mist var bra jeg :O Kanskje fordi jeg liker alt stephen king lager da Har alle fimatiseringene hans (tror jeg) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hancock. Midt på treet, gidder ikke en gang til. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Dreamcatcher nekter jeg å se igjen om jeg så får betalt for det. Det begynner svært bra, men halvveis ute i filmen og boken virker det som om han gikk lei og begynte å skrive en annen bok. Men det var jo synd å kaste den første halvdelen, så den får vel være med. Shrek 2 er også langt oppe på listen over drittfilmer jeg ikke gidder å se ferdig, langt mindre se igjen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ringenes herre tri-filmene Harry potter og alle de folk synes er bra. latterlig Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Håper du sier Lotr trilogien, bare fordi den er lang. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Forsøk på å svømme imot strømmen. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 "no reservation" håpløst kvalmende og oppkastfremkallende, klissete suppefilm Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Masters of the Universe (1987) (He-Man) Double Dragon (1994) Street Fighter (1994) Huff, sikkert de verste "helt" filmene noen gang laget. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ringenes herre tri-filmene Oi, de har jeg sett mange ganger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Forklaring? Det er Kant, han bare kødder... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Masters of the Universe (1987) (He-Man)Double Dragon (1994) Street Fighter (1994) Huff, sikkert de verste "helt" filmene noen gang laget. haha. street fighter har jeg sett mange ganger. den er jo evig morsom. skal lett se den igjen. men en annen jeg ikke kommer til å se igjen er Norbit. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jumpin er den siste filmen jeg vil se igjen. Måtte se den på skolen. Dum og Dummere er jo helt elendig, det var som å se negler gro. Endret 14. august 2008 av liccentorp Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Forklaring? Det er Kant, han bare kødder... kan avkrefte at jeg kødder Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jaha, få høre din forklaring på hvorfår TDK var dårlig da. Og nei jeg er ingen tdk fanboy, har ikke sett filmen engang.. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jaha, få høre din forklaring på hvorfår TDK var dårlig da. Og nei jeg er ingen tdk fanboy, har ikke sett filmen engang.. har aldri skrevet at den er dårlig tråden handler om filmer du ikke vil se igjen, ikke filmer du synes er dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå