Rajah Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Country Club Killer. Jeg lot meg lure av både coveret og av det som stod skrevet bak på det. Jeg burde nå egentlig vite at filmer som sammenligner seg selv med andre filmer og sier at filmen er bedre enn alle sammen egentlig bare er juggel. Jeg var ung og dum Uansett, det er noe av det verste jeg har sett innen "tenåring-skrekk-komedie-med-sex" film noensinne. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 You Don't Mess with the Zohan. Hadde forventninger om en god latter, filmen igjennom. Men akk nei. Ble ettpar latterkuler i starten, før filmen dabbet totalt av. Skal aldri, aldri sees igjen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg henger kanskje litt etter på den diskusjonene med animering men man må jo bare elske den scenen der Beowulf sloss mot de sjømonstrene Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) En film jeg iallefall skulle ønske jeg ikke så var The Mist.... huffhuff.. Folk i kinosalen begynte å le høyt under de "dramatiske" scenene... Den filmen mislyktes på ALLE punkter... EDIIT: OG BTW! hvis du lurer på hvordan filmen er så er det bare å se traileren på filmweb.no... Den oppsumerer jo alt i filmen untatt de siste 5 minuttene... GUD! Endret 23. juli 2008 av Larsao3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bra at jeg hørte det nå,fruen har VELDIG lyst å se den,men det for hun gjøre uten meg Hun tvingte meg med på M Night Shamalamadingdong`s: The Happening. Ai ai ai Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så Star Ship Troppers 3 og War of the Worlds 2 her en dag.... Hva fankern skjerm med filmer for tiden da? herregud, i begge filmene så aliene ut som pappkartonger som vandret over skjermen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Interessant, jeg hadde gjensyn med den første Starship Troopers igår, veldig god film, for meg har de to andre aldri kommet ut. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 hvis du lurer på hvordan filmen er så er det bare å se traileren på filmweb.no... Den oppsumerer jo alt i filmen untatt de siste 5 minuttene... GUD! Da burde du ta en titt på traileren til The Brood. Den oppsummerer kun de siste ti minuttene og hopper over resten av filmen. Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så Star Ship Troppers 3 og War of the Worlds 2 her en dag....Hva fankern skjerm med filmer for tiden da? herregud, i begge filmene så aliene ut som pappkartonger som vandret over skjermen Har bare sett Star Ship Troopers, men vet ikke om jeg vil se nummer 2 og 3. Slike filmer får bare dårlige oppfølgere. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ikke se ST 2 og 3, suger baller. Den første var helt flott, bare lat som det ikke finnes oppfølgere. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har sett 2'ern, og kan bekrefte at den ikke var noe særlig. Hørte ikke før nå om 3'ern, men at de i det hele tatt lager den etter 2'ern kan ikke være for annet enn å tjene noen raske penger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så Star Ship Troppers 3 og War of the Worlds 2 her en dag....Hva fankern skjerm med filmer for tiden da? herregud, i begge filmene så aliene ut som pappkartonger som vandret over skjermen Du foler ikke at du, ihvertfall delvis, har deg selv a klandre? Du ser ikke akkurat kvalitetsfilmer med hoyt budsjett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Litt off-topic her, men siden det er så mye snakk om Starship Troopers, har noen sett noe av serien Starship Troopers Chronicles? Jeg har vurdert å kjøpe den, men aner ikke om det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tenkte jeg skulle sjekke ut en Uwe Boll-film, så jeg fikk med meg Alone in the Dark her om dagen. Nå gjenstår det vel bare å signere underskriftskampanjen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hah, den er ganske så brutal har jeg hørt, folks mentalitet blir aldri den samme etter den filmen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Så Star Ship Troppers 3 og War of the Worlds 2 her en dag....Hva fankern skjerm med filmer for tiden da? herregud, i begge filmene så aliene ut som pappkartonger som vandret over skjermen Du foler ikke at du, ihvertfall delvis, har deg selv a klandre? Du ser ikke akkurat kvalitetsfilmer med hoyt budsjett. Jeg bruker ikke å kjøpe slik filmer, var til en kompis å så de... Men hadde nå trodd war of the worlds 2 skulle være litt kvalitet, men det viese at det er noen der ute i hollywood som har for lite å gjøre Endret 25. juli 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 "I Am Legend" skal jeg aldri se igjen.. sykt kjedelig film. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ringenes Herre-filmene skal jeg aldri mer se. Hvis jeg får en bzillion kroner for det kan jeg til nød se TFOTR.. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Pingvinenes marsj skal jeg aldri se igjen, det er jo pinademeg bare en pingvin som går et sted, legger et egg, og går tilbake! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ringenes Herre-filmene skal jeg aldri mer se. Hvis jeg får en bzillion kroner for det kan jeg til nød se TFOTR.. Samme her. Jeg klarer virkelig ikke å la meg fenge av dem, selv om jeg ikke har noen problemer med å se at alle tre er svært gode filmer. Jeg så dem i grunn bare for å ha sett dem (ihvertfall den siste, de to første gikk på kino før jeg fikk avsmak av hele greia), de er jo tross alt blant de aller største fenomenene inne filmverdenen. Men jeg føler ingen trang til å gjenta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå