Erasus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Battle Royale 2 ble litt for drøyt egentlig, selv om den hadde sine øyeblikk. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Battle Royale 2 ble litt for drøyt egentlig, selv om den hadde sine øyeblikk. Er litt redd for at den vil ødelegge eneren for meg. Derfor har jeg aldri sett den... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Lar du oppfølgere ødelegge forgjengere? Det er et trasig liv du lever... Jeg kommer ikke til å se den nye Hulken igjen heller. Den første var drittkjedelig, den andre var like kjedelig på en helt annen måte. Dette er to vidt forskjellige eksempler på hvordan distansere publikum fra en karakter, samtidig som man forteller en uinteressant historie. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Deathproof. Ikke faen om jeg ser slikt piss igjen. Fy flate den sugde hardt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Deathproof.Ikke faen om jeg ser slikt piss igjen. Fy flate den sugde hardt. Eller så liker ikke du bra filmer Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ey, interessant tråd:) Jeg var hos min fetter engang, og ble sittende å se på (Gud vet hvorfor) en fantastisk tragisk norsk film. Jeg tror tittelen var Svidd Neger, eller et eller annet... Hadde den mest tullete storyen jeg har vært borti, og var ekstremt sær. Også litt spesielt at en dame kjent fra barne-tv løp rundt naken Hjelpes for en film :!: Endret 13. juli 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Deathproof er blandt de beste filmene jeg har sett. Bare for å vise hvor forskjellig man kan være. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Deathproof.Ikke faen om jeg ser slikt piss igjen. Fy flate den sugde hardt. DeT er jo en utrolig god film! Kameratene mine likte den tydeligvis ikke, de syntes det ble for mye prat og ubetydelige Dialoger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Smaken er som baken...Dritt Var en typisk QT-film. Med spesielt manus,og kule karakterer. Endret 13. juli 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 At dialogene i den filmen var UBETYDELIGE er jo sant, synes filmen var også ganske rævva. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Independence Day. Var en mine største filmopplevelser noen sinne å se denne første gang, men tviler på at den tåler tidens tann. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 who framed roger rabbit altfor skummel film Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) xXx 2! Maken til søppel skal man lete lenge etter. Har ikke sett så mange filmer med Steven Seagal, men det jeg har sett har vært elendig, bortsett fra kapring i høy hastighet. Endret 13. juli 2008 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 xXx 2! Maken til søppel skal man lete lenge etter. Har ikke sett så mange filmer med Steven Seagal, men det jeg har sett har vært elendig, bortsett fra kapring i høy hastighet. xxx 2 er jeg enig i. Vil påstå at kapring på åpent hav er bedre enn kapring i høy hasrtighet Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ultraviolet! Det gjør fremdeles litt vondt når jeg tenker på den, og det er tre år siden jeg så den. EDIT: Hang on, den kom visst ut i 2006. Vondt var det iallefall. Endret 13. juli 2008 av Longboard Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Forstod ikke poenget med den i det hele tatt. Hadde samtalene et større poeng som skulle formidles, eller var det selve samtalen som var ment å underholde? Death Proof, that is. Endret 13. juli 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 En film jeg aldri kommer til å se igjen er Starship Troopers 2. Den første Starship Troopers var jo Genial med stor G. Den andre filmen, derimot.. Den var søppel.. En annen film jeg aldri skal se igjen er Star Wars Holiday Special. Den var om mulig enda labrere enn Starship Troopers 2.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Deathproof.Ikke faen om jeg ser slikt piss igjen. Fy flate den sugde hardt. Eller så liker ikke du bra filmer Imponerende. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Slenger også opp Never Back Down, en som prøver å være en wannabe blanding av Rocky, Cinderella Man og Fight Club, feiler miserabelt på alle punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå