NothinDoin™ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Cloverfield.... Rar film! Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tjaa. Det meste av Schwartzenegger er ganske forferdelig, spesielt hercules in new york og Conan 2. Legend of the Red Dragon med Jet Li var også ganske forferdelig Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Du synes Cloverfield var helt grei? Det betyr vel at du kan se den igjen? Feil tråd isåfall Selv så jeg D-War for litt siden, og jeg kan ikek fatte at det er en oppfølger planlagt?!! Oh JESUS CHRIST! De skal vel ikke lage en oppfølger ? Hallo ? Hvordan kan det makkverket der ha tjent inn nok penger til at et filmselskap faktisk går med på å lage en oppfølger? Jeg er en person som ikke alltid stiller så høye krav til filmer, men da jeg så Dragon Wars for en måneds tid siden, satt jeg bare og ristet på hodet under hele filmen. Ikke se den. Ikke engang for å se hvor dårlig den er. Ligg unna! Endret 11. juli 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gamle dama med gjerdet gjorde filmen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Filmen hadde ikke noen skikkelige drager engang. Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) "Crash" - fra 1996 med James Spader bl.a. (ikke den Oscarbelønte fra 2004 altså). - en syk film om bilkrasj og seksuell opphisselse av det. Husker jeg var på kino på den, og etter ca 20-30 minutter, så vi på hverandre og vurderte seriøst å gå. Det er eneste gangen jeg virkelig har vurdert å resie fra en kino (men vi ble bare for å se om det ble noe bedre, men det gjorde det ikke!) Endret 11. juli 2008 av Vanguard12 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeepers Creepers gikk på tv. Fikk ikke med meg alt, men var sinnsykt dårlig. Skjønner ikke hva som svirrer rundt i hode på han Victor Salva. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 "2 girls 1 cup" anyone? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg begynte å se på Beowulf for en tid tilbake. Jeg så i sikkert 20 minutter, da gadd jeg bare ikke mer. Mulig jeg synes den var så dårlig fordi jeg visste ikke at den var animert, og hadde forventet meg en "vanlig" film. Men fremdeles syntes jeg de 20 første minuttene var uhorvelig kjedelig også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Synes Beowulf var dritkul jeg. Nå visste jo jeg at den var animert da, men det er så mye mer som skjer enn de første 30 minuttene. Go back and watch it again! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg lurer på om jeg skal gjøre det. Jeg har for vane å se masse filmer uansett, uavhengig av om de er dårlige eller ikke Jeg bare ble litt oppgitt da jeg satt meg ned med den første gangen. I'll give it another try perhaps Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Heroes of Telemark (Hollywood-versjonen) KJEEEEDEEEELIIIIIIIG Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Sjekka ut Starship Troopers 2 i dag, tror jeg kom maks 5 minutter ut i filmen før jeg måtte takke for meg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg hadde samme opplevelse som kanonkent over her. Satt meg ned og skulle kose meg med Beowolf. Dessverre ble jeg råskuffet da jeg så det var 100% animert film :\ Skrudde bare av. Usikker på om jeg skal se den noen gang. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Animasjon er ikke så populært, tydeligvis? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Skjønner heller ikke, hva er det dere har imot animasjon? Spesielt en så banebrytende animasjon som vi finner i Beowulf? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 The Day After Tomorrow var en film som skuffet stort i mine øyne, og som jeg nok aldri kommer til å se igjen. Ellers, Alexander, Being John Malkovich, Dude Where's My Car for å nevne noen. "2 girls 1 cup" anyone? Hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Sjekka ut Starship Troopers 2 i dag, tror jeg kom maks 5 minutter ut i filmen før jeg måtte takke for meg. Hvorfor sjekke ut oppfølgeren til en ubeskrivelig ræva 1èr? Er en grunn til at Paul Verhoeven ikke har gjort en god film siden 92 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Den første Starship Troopers filmen synes jeg var underholdende (jeg så den første gang da jeg var liten) så jeg var mektig imponert, har nok noe med netttopp det å gjøre, om jeg så den akkurat i dag, ville den sikkert ikke hatt den effekten på meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Animasjon er ikke så populært, tydeligvis? Skjønner heller ikke, hva er det dere har imot animasjon? Spesielt en så banebrytende animasjon som vi finner i Beowulf? Hadde jeg visst dette på forhånd kunne jeg sikkert fortsatt og sett filmen. Derimot var jeg forberedt på noe helt annet enn det som var, og når man da blir skuffet er ikke det noe godt utgangspunkt for å starte på en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå