HeHauken Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mel Gibson er tøff, Braveheart er kjedelig. Dødelig Våpen-filmene er jo kos. (hjernedød action er eksempelvis deilig dagen derpå) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sitter og lurer på om jeg skal kutte Wedding Crashers et kvarter ut i filmen... Den appellerer ikke til meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den blir ikke mindre lik seg selv, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) (...) (hjernedød action er eksempelvis deilig dagen derpå) Da vil jeg tro Steven Seagal er tingen! Filmene er kanskje ikke blant de beste rent handlingsmessig, men det spiller jo ingen rolle når alt kommer til alt. Seagal er jo med! Endret 8. juli 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vet ikke hvem som er mer Hardcore lenger, Seagal eller Norris. Et umulig valg for meg. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vet ikke hvem som er mer Hardcore lenger, Seagal eller Norris. Et umulig valg for meg. seagal popper jo ut mer filmer så ville vel si det var han. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Cloverfield. filmes med et handholdt kamera, veldig rotete filming. Ble nesten svimmel. hadde store forventninger til filmen. kommer nok aldri til å se denne filmen igjen 1/10 Cloverfield er en elsk hat film, og det kommer godt frem. Jeg personlig likter Cloverfield veldig godt, mens en del andre hatet den.. ***SPOLIER*** elsket den ikke men hatet begynnelsen. med begynnelsen tenker jeg før monsterene kommer. varte vel ikke så alt for lenge, men var kjedelig. den tok seg opp etterhvert og ble ganske underholdende. gir den en 3 på terningen. kommer nok ikke til å se den igjen. Lenke til kommentar
torgane Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dette var ganske enkelt.. Click med Adam Sandler.. Det er det man kaller skikkelig dårlig film! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dette var ganske enkelt.. Click med Adam Sandler.. Det er det man kaller skikkelig dårlig film! Enig! Wedding Crashers var ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar
najki Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dette var ganske enkelt.. Click med Adam Sandler.. Det er det man kaller skikkelig dårlig film! Den var så forferdelig at jeg ikke orket å se den ferdig. Ellers så anbefaler jeg å la Open Water ligge fint i fred... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Open Waters er en film for eldre garden spør du meg. jeg likte den,spennende og nytenking,likens med cloverfield. Men er ikke for Michael Bay-generasjonen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Open Water er for de som liker slurvete regi, uansett alder. Latterlig å late som den er for en voksent publikum når det er blitt nærmest universelt slaktet for å være dårlig gjennomført med en utrolig kjip pacing. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg ble dratt med på Prinsesse på prøve 2, for et mareritt -.- STØTTES!! jeg og.. med mamma og lillesøs. Herregud for en latterlig film.. Så mye klisjé og kvalm Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (...) (hjernedød action er eksempelvis deilig dagen derpå) Da vil jeg tro Steven Seagal er tingen! Filmene er kanskje ikke blant de beste rent handlingsmessig, men det spiller jo ingen rolle når alt kommer til alt. Seagal er jo med! Joda, han er bra han også på slike betritne dager. Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så nettop cloverfield. Var helt grei. Helt midt på treet. Syntes også det kunne bli litt rotete til tider. Og likte ikke helt det at det kameraet overlevde alt det. Bombing av hele byen, kræsj i helekopter, Mistet fra toppen av monsteret, divs eksplosjoner. Men greit underholdning på båten hjem fra kiel. Alt annet topper det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke vær redd for å sette mye av du skriver i spoiler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du synes Cloverfield var helt grei? Det betyr vel at du kan se den igjen? Feil tråd isåfall Selv så jeg D-War for litt siden, og jeg kan ikek fatte at det er en oppfølger planlagt?!! Teh Awfulness! Call the doctors! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 mr jiggles - uberpro skrekkfilm Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lake Placid 2....... Åherremin. Den får 2. plassen over verste filmer noensinne. 1. Epic Movie 2. Lake Placid 2 3. Date Movie Har ikke lagt til så mange andre da, men fornøyd foreløpig... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 eragon filmen.. er den eneste filmen jeg ikke har klart å se ferdig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå