safags Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 The Happening var en not happening for meg. Helt utrloig dårlig etter min mening, hadde ingen handling, var dårlig byggert opp. Hadde forventet mer med M. Night Shyamalan som regisør... En liten dialog. "Hovedperson": What happening? Togsjåfør: We lost contact "Hovedperson": To who? Togsjåfør: To everybody. 5-10min senere driver alle og ringer til familier, snakker med de, blir ringt opp osv. Og en dame sier hun fikk en video av datteren sin til sin "telefon" eneste problemet er at denne "telefonen" var en Iphone. Noe som ikke kan ta imot bilder i dette øyeblikk. Rart at ingen andre hadde nevt denne før jeg nå Har ikke sjekket lengere bak i tråden, hih kanskje noe bak der Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Og en dame sier hun fikk en video av datteren sin til sin "telefon" eneste problemet er at denne "telefonen" var en Iphone. Noe som ikke kan ta imot bilder i dette øyeblikk. Rart at ingen andre hadde nevt denne før jeg nå Har ikke sjekket lengere bak i tråden, hih kanskje noe bak der a: Telefonen var hacket. -Lite sansynlig, but who knows. b: Epost. -Mye brukt andre plasser enn Norge. Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja kanskje det Uansett en dritt film, styr unna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 SÅ den idag, finner min amnelse av den på miniamnlese-tråden. står lite positivt der gitt Hva om alle tok zyrtec? Da hadde alle overlevd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Phantom of the opera.... Æsj. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Phantom of the opera.... Æsj. 2004-versjonen? Fantastisk film! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fantastisk dårlig må jeg si! Så den på skolen, døl kjedelig. Phantom Of The Opera (2004) Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jessie James eller noe lignende, med Brad Pitt kommer jeg aldri til å se igjen, sovna tvert. The assasignation of Jesse James eller American Outlaws? Begge er jo fantastisk bra! Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Phantom Of The Opera er en utrolig vakker film, men den kunne vært bedre enn som så. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jessie James eller noe lignende, med Brad Pitt kommer jeg aldri til å se igjen, sovna tvert. The assasignation of Jesse James eller American Outlaws? Begge er jo fantastisk bra! Førstnevnte, selv liker jeg at ting skjer - føler at den filmen var litt for rolig for meg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fantastisk dårlig må jeg si! Så den på skolen, døl kjedelig. Phantom Of The Opera (2004) Hmm eneste jeg husker fra den filmen er blondina med store pupper... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Thirteen Ghosts - Helt latterlig start hvor de skrudde på noen teite maskiner for å fange et spøkelse, kjempelame. - Dårlig animasjoner - Klarte aldri å skremme meg - Helt teite ting som ikke hadde noen mening, som maskinen hvor man måtte ha alle 13 spøkelsene for at den skulle fungere hvor de sto rundt og hjalp maskinen i gang Filmen hadde rett og slett ingen mening og var helt absurd. 1/10. Dårligste filmen jeg har sett å lenge. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg likte Phantom Of The Opera. "Memento". Gjeeesp. Lenke til kommentar
Ninne-88 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 dere glemmer jo den viktigste..... Dirty Dancing, sorry- vet mange er blodfan av den filmen, men jeg haaaater den... hver gang reklamen bynner å komme om at den skal sendes på en eller anna kanal IGJEN slutter jeg å se på Tv til det er overstått..... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dirty dancing er nydelig, ja jeg er gutt og sa nydelig. Blade runner derimot suger. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dirty dancing er nydelig, ja jeg er gutt og sa nydelig.Blade runner derimot suger. Hva likte du ikke med filmen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg sovnet etter 20 minutter, var så utrolig kjedelig å sitte å se på den, historien sugde imo. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er enig med Blink på denna, Blade Runner synes jeg var direkte slitsomt å komme seg gjennom, nå sovnet jeg ikke akkurat etter 20 minutter, men slo av etter en times tid, konseptet og historien var totalt uinteressant for meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) "Historien sugde." Jøss. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri ville klart koble den beskrivelsen til den filmen om du så sa "det begynner på 'Blade' og slutter på 'Runner'." Endret 29. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er enig med Blink på denna, Blade Runner synes jeg var direkte slitsomt å komme seg gjennom, nå sovnet jeg ikke akkurat etter 20 minutter, men slo av etter en times tid, konseptet og historien var totalt uinteressant for meg. Dumt, filmen tar seg virkelig opp! Om det er i det hele tatt mulig for en slik film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå