Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Poseidon, gaad for en møkkafilm.

Poseidon er jo dritbra da.

Hvorfor likte du den ikke?

Grunnen er at Kurt Russell i mine øyne er for gammel til å spille en slik "Am-the-hero-of-this-movie" fyr, inkludert at den blir for klisje aktig og etter 20 minutter gikk jeg dønn lei.

Lenke til kommentar
Digget den første gangen jeg :D

Volden er hard men du får bare se litt hele tiden. JEg likte den faktisk med en gang jeg hørte tittel sangen også fikk jeg senere i filmen en følelse av Max Payne og da erobret den mitt hjerte :love:

Og snart kommer en virkelig Max Payne film, som jeg er redd kommer til å knuse det hjertet. :(

Lenke til kommentar

Den kunne ha blitt veldig bra, skjønner ikke hvorfor de valgte Mark Wahlberg som Max, de har ingen sammentrekk.

On-topic: Som tidlegere nevnt, Sunshine. Ble virkelig skuffet over den, så skikkelig fet ut på reklamen.

Lenke til kommentar
Eventuelt var han ikke helt A4 i tankegangen sin. Fint med verk som bryter med "malen". Forferdelig kjipt når reguleringskåteriet tar helt overhånd. "Første akt bør inneholde slikt, tredje akt må ha dette" osv. Kreativitet er en fin bil. Kjekt når noen bryter med mønstrene i ny og ne :)

Uansett bør det gjøres på en bra måte, ikke sært og langdrygt som i No Country for Old Men. Se f.eks. på Forrest Gump hvordan det skal gjøres.

Filmer jeg IKKE skal se om igjen: Knocked Up (skammer meg :ermm: ) og The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (det ble så mye "karakterbygging" at jeg ikke orket mer).

Lenke til kommentar
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Dårlig

War of the World - Alt for overdreven

The Texas Chain Saw Massacre ( 1974 ) - Kjedelig

pirates of the caribbean?? syykt bra film.. spesielt den første. johnny depp er bare en sykt bra skuespiller. du er på bærtur "tee_kay"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...