Sewero Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sin City sugde første gang jeg så den men var bra andre gang jeg så den :s Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Digget den første gangen jeg Volden er hard men du får bare se litt hele tiden. JEg likte den faktisk med en gang jeg hørte tittel sangen også fikk jeg senere i filmen en følelse av Max Payne og da erobret den mitt hjerte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Poseidon, gaad for en møkkafilm. Poseidon er jo dritbra da. Hvorfor likte du den ikke? Grunnen er at Kurt Russell i mine øyne er for gammel til å spille en slik "Am-the-hero-of-this-movie" fyr, inkludert at den blir for klisje aktig og etter 20 minutter gikk jeg dønn lei. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Digget den første gangen jeg Volden er hard men du får bare se litt hele tiden. JEg likte den faktisk med en gang jeg hørte tittel sangen også fikk jeg senere i filmen en følelse av Max Payne og da erobret den mitt hjerte Og snart kommer en virkelig Max Payne film, som jeg er redd kommer til å knuse det hjertet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Den kunne ha blitt veldig bra, skjønner ikke hvorfor de valgte Mark Wahlberg som Max, de har ingen sammentrekk. On-topic: Som tidlegere nevnt, Sunshine. Ble virkelig skuffet over den, så skikkelig fet ut på reklamen. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Relative Fear. den er ekstremt kjedelig. jeg har den faktisk på DVD, av en eller annen grunn. hvis noen vil ha den, kan de få den. jeg kan ta den jeg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (...) og det eneste utbytte jeg hadde fra den var at jeg kjente igjen han ene av de 3 rømlingene i den nye "Incredible Hulk" Kjente du virkelig ikke igjen George Clooney? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 You got served. Synes det er litt morsomt at jeg har sett den, men aldri igjen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Enig «You got served» er en skikkelig "meh"-film. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (...) og det eneste utbytte jeg hadde fra den var at jeg kjente igjen han ene av de 3 rømlingene i den nye "Incredible Hulk" Kjente du virkelig ikke igjen George Clooney? Fra the incredible Hulk ;D Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Mulig jeg har skrevet i denne tråden før, men disse vil jeg aldri se om igjen: - Top Gun - The Hills Have Eyes 2 - Pearl Harbour - Fuglene (Satt og så på den i går natt på Canal +. Den er morsom. ) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Eventuelt var han ikke helt A4 i tankegangen sin. Fint med verk som bryter med "malen". Forferdelig kjipt når reguleringskåteriet tar helt overhånd. "Første akt bør inneholde slikt, tredje akt må ha dette" osv. Kreativitet er en fin bil. Kjekt når noen bryter med mønstrene i ny og ne Uansett bør det gjøres på en bra måte, ikke sært og langdrygt som i No Country for Old Men. Se f.eks. på Forrest Gump hvordan det skal gjøres. Filmer jeg IKKE skal se om igjen: Knocked Up (skammer meg ) og The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (det ble så mye "karakterbygging" at jeg ikke orket mer). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Conan-Barbaren... IKKE å anbefale! Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Pokémon filmen, flere ganger på kino gikk flere hundre kroner med. o.o Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jessie James eller noe lignende, med Brad Pitt kommer jeg aldri til å se igjen, sovna tvert. Conan-Barbaren... IKKE å anbefale! Haha, så du conan på lørdagen? Endret 24. juni 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg blir garantert hata for å føre opp denne her, men en av de filmene jeg skal aldri ta opp igjen blir There Will Be Blood, fantastisk skuespill, men en film som var så kjedelig at jeg så den ferdig kun av respekt for DD Lewis. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - DårligWar of the World - Alt for overdreven The Texas Chain Saw Massacre ( 1974 ) - Kjedelig pirates of the caribbean?? syykt bra film.. spesielt den første. johnny depp er bare en sykt bra skuespiller. du er på bærtur "tee_kay" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du er på en helt syyyk bærtur. War of the Worlds er så forglemmelig at det er pinlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå