Karlson Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 The ring, Rovdyr og Boogieman vil jeg aldri se igjen! Mindre skumle skrekkfilmer skal du se lenge etter! Hairspray er og gørrkjedelig. (Visste ikke at det var musical før jeg så den med noen venner) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ditto ang The Ring, Karlsen. Sett begge to, og kjedet ræven av meg. Disse ble sett alene midt på natten, i mørkt rom, så "stemningen" skulle det ikke være noe galt med. Har kompiser som nesten bokstavelig talt har pissa på seg når de så en'ern og/eller to'ern. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Så remaken av Black Christmas i går, og den skal jeg aldri se igjen. Lenke til kommentar
termination Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En film du aldri må se! Den er så kjedelig! Så idiotisk! Så tåpelig at du kommer til å svime av bare du hører navnet! RAGING ANGELS Jeg har ti ekstremt gode grunner til at ingen må se denne filmen. 1. Den suger. 2. Den har de aller verste effektene tatt fra Heroes III. 3. Den gir minimalt mening. 4. Ekstremt dårlige skuespillere. 5. Får Plan 9 From Outer Space til å se ut som verdens beste film. 6. Katastrofalt uskummel til en grøsser å være. 7. Helt uutholdelig langstrukken og kunne vart i fem minutter. 8. Får deg til å aldri få lyst til å se en film på flere uker. 9. Får deg til å bli flau og kanskje gråte. 10. Alle disse grunnene er sanne. PS: Hvis du får lyst til å se filmen etter å ha lest dette så skal jeg si deg en ting: DA ER DU EN FORBASKET TOSK! Lenke til kommentar
qollies Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kung fu Hustle er en ekstremt overdreven film men den er så sykt genial og morsom at jeg bare anbefaler den Passer kanskje ikke i dette forumet men) Den filmen må dere bare se Verste filmen jeg har sett: Zorro filmene. Er så kjedelige at jeg holder på å dø når jeg ser dem, har sett 2 stk og uff ser dem ikke flere ganger for og si det sånn Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kom på en film i kveld som jeg så for en stund tilbake, som var rett og slett en grusom kjedelig opplevelse, det ante meg aldri at en film regissert av Ridley Scott med A-list skuespillere som Crowe og Washington, kunne vise seg å være så brutalt langtekkelig og uinteressant. American Gangster vil jeg anbefale folk å styre unna, med mindre en ikke får sove. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kom på en film i kveld som jeg så for en stund tilbake, som var rett og slett en grusom kjedelig opplevelse, det ante meg aldri at en film regissert av Ridley Scott med A-list skuespillere som Crowe og Washington, kunne vise seg å være så brutalt langtekkelig og uinteressant. American Gangster vil jeg anbefale folk å styre unna, med mindre en ikke får sove. Jeg syns denne ser interessant ut, men jeg har ikke skaffet meg den enda. Kanskje best jeg bare sparer de pengene da? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg personlig ville anbefalt deg å spare de spenna ja, filmen har godt skuespill, men selv det redder den ikke fra å være dødskjedelig, null spenning. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sier i mot. Foreslår du ser American Gangster, synes det var en veldig god film. Da kanskje helst hvis du er glad i filmer som er basert på sanne historier. Av filmer jeg ikke skal se igjen, så er det helt sikkert Death Proof. Orket ikke å se hele engang. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sier i mot. Foreslår du ser American Gangster, synes det var en veldig god film. Da kanskje helst hvis du er glad i filmer som er basert på sanne historier. Av filmer jeg ikke skal se igjen, så er det helt sikkert Death Proof. Orket ikke å se hele engang. Jeg vet ikke helt om jeg kan ta imot råd fra en som ikke engang fullførte Death Proof! Jeg må nok se American Gangster bare for å ha sett den. Hvis jeg er heldig, så faller den i smak. Jeg er egentlig stor fan av gangsterfilmer så denne er nok et must. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sier i mot. Foreslår du ser American Gangster, synes det var en veldig god film. Da kanskje helst hvis du er glad i filmer som er basert på sanne historier. Det finnes en million spennende sanne historier, fra Schindler til Apollo 13 til Rwanda til Domino (til en viss grad). Dette er helt forskjellige filmer som kun har til felles å være basert på ekte historier. Uavhengig av dette så er American Gangster en uengasjerende historie hvor _ingenting_ skjer. Den var ikke dårlig, den var bare forglemmelig - og det er mye verre for en regissør som Ridley Scott. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 American Gangster var en herlig opplevelse. Den tar seg god tid til å bygge opp et forhold til hovedpersonene, og det er ikke "typer" - altså like klare skiller mellom godt og vondt. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Semi-pro. Makan til dritt! Sykt at det går an å lage en så dårlig film! Edit: Så den jo aldri ferdig fordi jeg sovna. Ellers kommer jeg ikke til å se den eskimofilmen som gikk på NRK for kjempelengesiden igjen. Så den bare fordi jeg ikke gadd å lese til eksamen. Den var så kjedelig at jeg blir deprimert av å tenke på det. Endret 17. juni 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hæ, Semi-Pro? Synes den var kjempemorsom jeg, men jeg så den med noen kamerater og tror det er en film som egner seg best til å sees sammen med andre. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hæ, Semi-Pro? Synes den var kjempemorsom jeg, men jeg så den med noen kamerater og tror det er en film som egner seg best til å sees sammen med andre. Så den sammen med andre jeg også, og alle var enige om det var en elendig film. Kommer forresten heller ikke til å se Svidd Neger igjen. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hæ, Semi-Pro? Synes den var kjempemorsom jeg, men jeg så den med noen kamerater og tror det er en film som egner seg best til å sees sammen med andre. Så den sammen med andre jeg også, og alle var enige om det var en elendig film. Kommer forresten heller ikke til å se Svidd Neger igjen. svidd neger er jo genial! kanskje litt mye dill og dall men den er jo morsom! Amrika! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Den beste norske filmen jeg har sett som involverer samer. Ikke at konkurransen er beinhard. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 What? Veiviseren da, mann? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 The Grudge Remaken av Ju-On eller hva dn het *grøss* Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 What? Veiviseren da, mann? Inntrykket jeg fikk av den på barneskolen sitter ennå, så Svidd Neger leder med en halvmeter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå