Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den verste filmen jeg har sett i hele mit liv er Sigurd drakedreper den så jeg på skolen for ikke så alt for lenge siden, den var helt tragisk klassen lo konstant hele timen og han som spiller hoved-rollen har den mest iditerende stemmen jeg noen gang har hørt! Jeg vil ALDRI se denne møkkafilmen igjen!

 

Og Le Château de ma mère, eller Min mors slott, sett i fransktimen på skolen, dette er den kjedeligste filmen jeg har sett i hele mitt liv, ingen underholding i det heletatt. Jeg satt å sov bakerst i klasserommet i ca halve filmen, fy faen til kjedelig...Denne filmen er TORTUR!

Endret av M1kk
Lenke til kommentar

Wtf? Superman kjedelig??? Vel..vel...smaken er som baken. Den er delt.

 

Enig om Sigurd Dragedreper og Be kind, rewind. Husker når jeg så Sigurd Dragedreper hvor lurt og sint jeg følte meg. Mann fikk jo aldri se noen f.... drage!!! Denne filmen fikk meg til å hate norsk film i over 10 år etterpå!

 

Be kind Rewind burde vært tidenes komedie men var alt annet enn det. Og så mye hype rundt denne filmen og sånn som jeg gledet meg. Det eneste morsome var scena hvor dem lager remake av Ghostbusters. Men da blir du bare lei deg for du ser hvor bra det kunne vært om det bare hadde fungert.

Lenke til kommentar

Uten å ha sett Cloverfield så virker det som at det funker veldig bra i den, og i den er det jo hele meninga at det skal være et sånt kamera, noe det ikke er i Open Water -.- Den filmen fanget meg ikke i det hele tatt.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Istedet får å bli trist når hovedpersonene døde, så begynte jeg å le. Noe som ikke er vanlig meg :roll:
Lenke til kommentar

Ja, Superman 1 var kjedelig. Det betyr ikke at den er dårlig, bare at jeg vil ha en film med Superman, ikke Clark Kent. ;)

 

Batman? Den er ganske morsom en stund, men er det en ren komedie eller seriøst? Alle oppfører seg svært seriøst, og serien filmen er basert på (eller motsatt, husker ikke farten) er ganske seriøs. Husk dette var for mange år siden da superhelter ikke akkurat var vanlige å se på film. ;)

 

Lady Vengance? Drittfilm. Den eneste "Lady Vengance" jeg liker er The Bride i Kill Bill 1. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...