Shicca Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Offtopic: Uwe i bokseringen? Clicky Ontopic: Kom dessverre til skade for å se Son of the Mask Det er vel den eneste filmen jeg med garanti kan si jeg styrer unna for all fremtid. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 doom. den var dritt elendig bare masse dritt og gørr va sinsykt kjedelig.STYR UNNA!! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 The Grudge var bare helt tåpelig. Masse skumle film effekter og dårlige skuespillere klæsjet sammen til en diger pengesuger. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Enig. The Grudge vil man ikke kaste bort tid på igjen. De så jo skikkelig dukkeaktige ut,og den var ikke skummel i det hele tatt, bortsett fra når den bokstavelig talt skremte,ved hjelp av brå lyder eller lignende. Vil vel heller aldri se Citizen Kane, igjen heller. Selv om den er kåret til verdens beste film :!: Jeg sier det bare : på den tida var den et mesterverk, på den tida. Gørrkjedelig. Hm. Kommer ikke på flere akkurat nå. Jo! Scary Movie 4. Drittelendig i forhold til sine søsken. Lenke til kommentar
butare Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Godzilla ligger høyt på shit listen min. Maken til menigsløs film og dårlige effekter skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 doom. den var dritt elendig bare masse dritt og gørr va sinsykt kjedelig.STYR UNNA!! 6352077[/snapback] The Rock jo. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Broken Flowers. DRITT DRITT DRITT. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tja, Broken Flowers var jo litt morsom. Dessuten hadde den Bill Murray Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ax 'Em Det der gjorde vondt. Lenke til kommentar
galedali Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 wam og vennerød filmer er vel de som jeg har blitt vaksinert for av norske filmer, utenlandske er vel Woody Allen noe som aldri skal sees på min "kino" ihvertfall. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 The Core, verste drittfilmen jeg har sett noengang, lurte enkelte ganger på om det skulle være ett forsøk på en komedie... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Thirteen Fy faen for en dårlig film, her snakker vi om en jente som går fra å være super flink på skolen, til selvskadende-lighter gass snortende-junker på 2 dager. yay, den anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Den filmen er en god skildring på et ytterpunktseksempel i puberteten. Jentas motiver og utvikling er troverdig og desperasjonen til familien er illustrert på et nøkternt, men likevel veldig dramatisk vis. Absolutt ikke en solskinnsfilm, men dårlig er den i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Lilja 4-ever. Ingen dårlig film. Den var bare ikke noe artig å se på. Var vel for realistisk for at jeg skal kunne bli underholdt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Lilja 4-ever. Ingen dårlig film. Den var bare ikke noe artig å se på. Var vel for realistisk for at jeg skal kunne bli underholdt. 6359496[/snapback] Beste nordiske filmen som noensinne har blitt lagd. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Torque må vere en av de dårligste filmane eg har sett. Til tross for at Ice Cube var med. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Beste nordiske filmen som noensinne har blitt lagd. 6359986[/snapback] Hva med Fucking Åmål? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kristin Lavrandsdotter! Det er den mest patetiske filmen jeg noen gang har sett, viss noen kommer til meg og sier vi kan se den, jeg hadde særiøst slått til den personen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Beste nordiske filmen som noensinne har blitt lagd. 6359986[/snapback] Hva med Fucking Åmål? 6360052[/snapback] Når den ikke til knehasene engang (men, absolutt en god film det og). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå