Gå til innhold

Når ble din xbox 360 laget

Straffa

Anbefalte innlegg

min er ble laget 205-10-28

6293659[/snapback]

Min fungerer forresten helt toppers, kun hengt seg en gang og ble kjøpt på utgivleses datoen på lefdal

6298128[/snapback]

Det er flott :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
min er ble laget 205-10-28

6293659[/snapback]

Min fungerer forresten helt toppers, kun hengt seg en gang og ble kjøpt på utgivleses datoen på lefdal

6298128[/snapback]

hm har hengt seg tre ganger allerede hær,(kjøpte den i mai) men etter updaten kom har den ikke hengt seg en eneste gang(ikke i test drive demoen eller)

Lenke til kommentar
Hva er manufacture date på boksen din? Den står bak, over serial nummer

6302217[/snapback]

03.08.2006, som da blir 08.03.2006 så den er ikke så gammel...

6302248[/snapback]

Den var ikke gammel.

Trur dere de bytter ut noe av innmaten i de nyere verisjonene? Viftene, DVD spiller, HK. 360 består av veldige mange deler

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Viftene er garantert noe av det som blir byttet ut etterhvert, bare se på den orginale xboxen. Veldig mulig tingene blir mindre på innsiden etterhvert også ;)

6307761[/snapback]

Ja de får vel feedback og ettertid så bytter de ut til det som er bedre.

Mente jeg leste 360 har over 7000 deler så mye av de kan jo byttes til det bedre.

Lenke til kommentar
Viftene er garantert noe av det som blir byttet ut etterhvert, bare se på den orginale xboxen. Veldig mulig tingene blir mindre på innsiden etterhvert også ;)

6307761[/snapback]

Mente jeg leste 360 har over 7000 deler så mye av de kan jo byttes til det bedre.

6307852[/snapback]

Håper ikke alle 7000 delene er i risiko for å ryke :)

Ingen tvil om at det skjer små justeringer/forbedringer i produsksjonen litt etterhvert som utviklerne får tilbakemeldinger. Luftehull/vite i strømforsyningen og dvd -spilleren er vel noe av det som har blitt endret siden utgivelsen. De som er tidlig ute med å kjøpe en ny konsoll er jo som alltid mer utsatt for feil. Og etterhvert som maskinvaren blir mer avansert er jo helt klart risikoen stigende.

Endret av espent
Lenke til kommentar

6307761[/snapback]

6307852[/snapback]

Håper ikke alle 7000 delene er i risiko for å ryke :)

Ingen tvil om at det skjer små justeringer/forbedringer i produsksjonen litt etterhvert som utviklerne får tilbakemeldinger. Luftehull/vite i strømforsyningen og dvd -spilleren er vel noe av det som har blitt endret siden utgivelsen. De som er tidlig ute med å kjøpe en ny konsoll er jo som alltid mer utsatt for feil. Og etterhvert som maskinvaren blir mer avansert er jo helt klart risikoen stigende.

6308078[/snapback]

Det kom jo forskjellige verisjoner av xbox så gjør vel det samme med den her også. Har vi kommet til 1.1 eller 1.2 vet noen hvordan man kan se det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...