olehenrik3000 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei er på jakt etter en bærbar pc, som er rimelig grei å ha med seg rundt, så tenker noe mellom 1,5-2,3 kg. Har kommet over flere gode alternativer som Fujitsu-Siemens Si1520 og Acer travelmate 3012. men så vidt jeg kan se er det lite som slår SHG sin variant. Note 6430/NO - Centrino Duo T2500 (2.0GHz - 667FSB), 1024MB DDR2-533, 100GB SATA HD (8MB Cache), 14” Widescreen TFT (Glare), DVD±RW Dual Layer, Intel GMA950 VGA / 128MB Shared, 54MBIT WLAN, GLAN, Card Reader, 1,3 Megapixel Webcam,2,2 kg, batteriet er oppgitt til 4, 5 timer og maskinen blir levert uten operativ system. prisen er 11736 kroner. hadde vært interessant å høre andres meninger om denne maskinen, evt, hvis noen har noen erfaringer eller kjenner til noe tester. mvh. Ole Henrik Lenke til kommentar
olehenrik3000 Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Ingen som har noen meninger om denne bærbare. Eeventuelt noen andre anbefalninger av mindre bærbare. Takker for alle hjelp. Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ingen som har noen meninger om denne bærbare.Eeventuelt noen andre anbefalninger av mindre bærbare. Takker for alle hjelp. 6295539[/snapback] Ville vært veldig forsiktig med å kjøpe maskin fra SHG om jeg var deg. Bestilte meg selv en shg note 8620 for noen måneder siden og har hatt problemer med den fra dag 1. Maskinen hakker, restarter seg, dvd rommen fungerer ikke etc. Har levert den inn til reprasjon 3 ganger nå men får den tilbake hver gang med samme feilene. Ifølge shg feiler det ikke maskinen noenting. Kundeservicen deres er under enhver kritikk og har snakket med flere andre her på forumet som kan fortelle at de også har hatt slike uheldige opplevelser med firmaet. Heldigvis etter mye krangling over telefonen fikk jeg denne helgen beskjed om at jeg skal få heve kjøpet mitt via reklamasjon. Takk gud for det! Lenke til kommentar
Yarrow22 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ahh.. du får igjen pengene.. det er bra Jeg skal vel få tilbake penger snart jeg også.. men må nok ringe inn for det skjer ingenting der før man ber dem om å gjøre noe de skulle gjøre selv i utgangspunktet. Lenke til kommentar
olehenrik3000 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 det var utrolig kjar jo kjipt å høre, for spesifikasjonene er jo glimrende. hvis derehar en annen pc å anbefale, kom gjerne med det. har tittet litt på Dell sin xps pc med 12 tommers skjerm, virker som en meget godt alternativ. noen som har noen efaringer med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå