scoop3x Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei, jeg har en kamerat som er så hvit at han er flau! vet dere om noe brun krem elle noe sån som akn hjelpe som varer lenge? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Lag heller en tshorte det står White and proud på. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 off. Er fælt når folk er sånn superhvite. Kan ikke si at jeg er den bruneste selv, men jeg reiser om 21 dager, så skal nok selv bli neger Beste er vel å få fyren til å være mye i sola. evt. stikke på en butikk å spør etter brunkrem (evt. skokrem). Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Om han bor i den sørlige delen av Norge er det jo knallvær ute, hva med å bare gå ut og sole seg? Eventuelt har man jo solarium. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Eller en t-sjorte.I love sexual intercourse cause I'm a sperm cell, elns. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Send an inn i homsegrillen i non timer... Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) hvis han er så hvit at han selv er flau over det er det jo bare og forlate pc'n en time om dagen og gå uten t-skjorte... det er jo ikke noe du får gjort.. (utenom og stikke av med skjermkortet hans) EDIT: regna med han driver med pc siden han er så hvit.. Endret 12. juni 2006 av dioX Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Han sitter på pc heile dagen! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) jeg er også hvit, og har vanskelig for å bli brun... og når jeg først får et lite hint av brunfarge kan jeg faktisk dusje det av i dusjen, og jeg dusjer hver dag... man får kjøpt i diverse helsekost-sjapper noe som heter betakaroten (det er også mye betakaroten i gulerøtter) som hjelper huden med å få flere fargepigmenter som kan hjelpe... ellers er det også et annet mediakament som heter melanin (noe som gjør huden brunere eller noe sånn) selv er jeg veldig solbrennt akkurat nå.. edit: fant melanin i en nettbutikk, hva blir vel bedre for en hvit datagutt enn å kjøpe "bli-brun" piller på nettet? MELANIN edit2: og en nettbutikk som selger betakaroten også BETAKAROTEN edit3: leste på den siste linken at det er melanin i betakaroten, men hvem bryr seg om teorien.... eneste er at det kanskje ikke da er noe vits å kjøpe begge, ettersom det er det samme.... ok... egit4: kjøpte meg en dose med melanin fra PF jeg.. det var 80kr i frakt, så det ble litt dyrt... men får se om det hjelper... edit5: jeg har testet den betakaroten jeg linket til, det var i fjor. kan hende det virket litt, men jeg så ikke den helt store forksjellene... Endret 12. juni 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kan også hende at han har lite av det pigmentet i huden... Kjenner en som har det, skal være drit lenge ute for å få en liten anelse av brun farge i huden.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 That whole goth thing can be cured with a flamethrower. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Få han med ut å bad/sole seg elns! Er jo knallvær ute nå mann! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kom deg vekk fra pc skjermen, stikk ut og sol deg, eller grill noe... Alle er hvite til de får solt seg, så det er jo ingenting å være flau over. 50% av hele Norge er i mine øyer alt-for-hvit. Hilsen Ferdigsolt kar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Natusan har en bodylotion med litt selvbruningskrem. Eventuelt kan han gå til sånn spraytan. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Natusan har en bodylotion med litt selvbruningskrem. Eventuelt kan han gå til sånn spraytan. 6294272[/snapback] Ja, evt kan du prøve sminke og manikyyyyr!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Slutt å være flau over at du er hvit. Brydde meg ikke når jeg var ganske lys for å si det sånn. (Har vært ute så jeg er visst ikke så blek lenger.... men uansett: 'care. ) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Natusan har en bodylotion med litt selvbruningskrem. Eventuelt kan han gå til sånn spraytan. 6294272[/snapback] Ja, evt kan du prøve sminke og manikyyyyr!! 6294284[/snapback] Du er naturlig brun, så du vet ikke hvordan de stakkars likbleke folkene har det Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Han sitter på pc heile dagen! 6293850[/snapback] det gr å få kjøpt to "lamper" som står på hver side av sjermen som gir deg en brunfarge. Her har vi det: http://dingz.no/php/art.php?id=298630 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg