vivastar Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg lurer på om noen har et par forslag til jeg kan gjøre på mitt Aspire-X Dreamer II kabinett Jeg bestillte dette for noen dager siden: ------------------------------------------------------------------------------------------ Kabelstrømper, Kit, UV/Gul Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight Sunbeam Kald Katode Basic Kit -------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg har tenkt på noen forslag som å plassere et vindu på toppen å ha en vifte der! Men skulle hatt noen andre forslag, begynner å bli litt lei det utseende kabinettet har nå Endret 12. juni 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Gravere litt på fronten, sette på litt sota plexi, lakke det osv. osv. osv. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Noen linker til hvor sotet plexi selges? Jeg fant på microplex, men det er bare i blå Deksel over PSU kan jo kjøpes å kanskje Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Din lokale glasshandler eller aplhacool.de Premodda deksel? mod heller PSUen selv Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 sandblås noe i plexien. et fint tribal bilde eller noe sånt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sotet plexi kan du lett få (til en billig pris) hos en glassmester. Fikk selv et som var sota i sort, som var 3-4mm tykt og holdt til hele sidedøra på mitt Compucase miditower som faktisk er ganske stort til å være et miditower. Vil i det hele tatt anbefale å kjøpe plexi og lignende hos fagfolk, for da har du også muligheten til å få ting akkurat som du vil. Kutting gjør du enkelt med baufil e.l.! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det kan være ganske dyrt om du ikke får avvkapp, på min lokale er det 650.- , sikkert mer for sotet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Min kosta jo 50 spenn og d r jo verdt å prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå