BeFs Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Min erfaring med Tempo Corvette er at det ikke er noen vits i å trimme motoren, mye bråk og _veldig_ reduserte kjøreegenskaper. Du kan jo borre sylinderen fra 47ccm til 49ccm. Stempel fra suzuki passer. Men du må være forsiktig, er ikke mange milimeterene som skal til før du har et hull i veggen. Drev heller om så den blir sterkere. For jeg kan love deg, er ikke noe særlig å kjøre (i det heletatt) fort på disse. Orginal comet-sett koster rundt 6-7 tusen. Husker jeg sjekket dette når jeg hadde lyst på det. Jeg husker at jeg ikke hadde noen ting som helst inni svanehalsen og potta, bråkte noe sinnsykt. Men mopeden gikk egentlig ikke noe bedre av den grunn. Husk at denne mopeden er omtrent bygd på sykkelramme, så delene er ikke så sterke som de burde være. Hvis mopeden er i god stand kan du selge den for ganske mye, og heller kjøpe deg en litt mer trimmevillig sykkel. Lenke til kommentar
bluesmoke Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 jeg vet hobex katalogen det er en svensk hobby katalog lik clas olsen som du kanskje kjenner di hadde trimsett til trmpo corvette ett såkalt comet sett men det er noen år siden jeg holdt på å trimme moped men du kan jo sjekke hobex på nette. Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ellers så finnes det ett annet gammelt trix for å få fart. Det er å blande i litt sintere saker i bensinen. Racegasolin, Modelbil bensin ,Nafta osv , men husk å bytte plugg som tåler varmen + Oktan- booster ellers så brenner du hull stemplet (Booster for du på Bil extra) En liten advarsel da : Levetida blir som oftes forkorta på både motor og sjåfør med slike mixturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå