aleks tho Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Var ikke nok plass til tittelen :/ Ok, hørte på The Dance of Etenrity her om dagen, så hørte jeg piano soloen å jeg tenkte: "Den må jeg bare lære meg". Men det var lettere sagt en gjort Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å lære den, om noen kunne mekka no noter fort å "gæli", eller om noen kunne filma at de spillte den. () Høres muligens litt teit ut, menmen, det får dere leve med. (: Hadde vært flott om noen hadde giddi.. Endret 13. juni 2006 av aleks tho Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ingen som klarer/tørr/gidder? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Følg med her, så ser du Jordan Rudess gå bananas. Detta er ikke lett, assa! http://www.youtube.com/watch?v=hbxRDPkQvRU...20of%20eternity Regner med du skal ha tak i partiet ca. 2 min ut i låta.. Endret 14. juni 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Sjukt genialt! Var litt dårlig filma sånn i forhold til at jeg skulle få med meg hva han spillte, men thanks anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå