Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Syntes Avast! er ett nydelig program. Bruker lite ressurser og oppdaterer seg selv. Det eneste som er litt plagsomt er lyden som kommer når den oppdaterer seg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jammen så slå den av da vel Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker AVG free edition for øyeblikket og vurderer å gå over til dette, er dette en god overgang eller bør jeg holde meg til AVG free? 6298309[/snapback] Har brukt Avast ca. to år nå og er mer enn fornøyd med dette gratis antivirus-programmet. Prøvde AVG først, men syns det virka mer "gammelt". Dårligere UI og automatisk oppdatering. Når jeg har installert Avast er dette det første jeg gjør: Høyreklikker i-ikonet og velger å deaktivere VRDB-generering. (Denne funksjonen oppretter en database over filene på disken. Ved en infeksjon kan filene gjennopprettes vha denne databasen.) Velger å "smelte sammen" de to ikonene. Setter programmet til å automatisk oppdatere seg selv og def-filene. Huker av for at jeg har konstant Internett-forbindelse. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Dette fører følgelig til at feks. spill kan henge seg.tøv!, hvorfor skulle det gjøre det? Kanskje litt lag i multiplayer men that's it. 6293869[/snapback] det gjør faktisk det, ihverfall i cs 6293874[/snapback] Det er ikke min erfaring, og jeg er en ihugga cs gamer og avast-fan.. Hver gang det lastes ned en oppdatering begynner det vanligvis å lagge litt, men det er hele, og det varer bare i noen få sekunder. Så det er ihvertfall ingen gjennomgående tendens at spill henger seg, vil jeg tro... Endret 13. juni 2006 av Andak Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Dette fører følgelig til at feks. spill kan henge seg.tøv!, hvorfor skulle det gjøre det? Kanskje litt lag i multiplayer men that's it. 6293869[/snapback] det gjør faktisk det, ihverfall i cs 6293874[/snapback] Det er ikke min erfaring, og jeg er en ihugga cs gamer og avast-fan.. Hver gang det lastes ned en oppdatering begynner det vanligvis å lagge litt, men det er hele, og det varer bare i noen få sekunder. Så det er ihvertfall ingen gjennomgående tendens at spill henger seg, vil jeg tro... 6303544[/snapback] jupp, dete jeg mente, på min nye pc skjer det ikke no mer enn lægg som fører til en sikker død i 90% av tilfellene, men på min litt eldre pc, må jeg ofte gå ut av spillet og inn igjen på nytt. dette mener jeg er irriterende Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vel, så skru av automatisk oppdatering da mann! Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 neeh, da orker jeg aldri å oppdatere Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 neeh, da orker jeg aldri å oppdatere 6303662[/snapback] Du kan jo få den til å si fra når det er oppdateringer tilgjengelig, så kan du installere dem når du gidder. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du sitter fast mellom barken og veden altså :!: Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 går det ikke ann å få avast til å oppdatere et bestemt tidspunkt på døgnet? Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vet om en god, graits brannmur? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vet om en god, graits brannmur? 6318687[/snapback] Som nevnt før i tråden, er ZoneAlarm et godt alternativ. Jeg har hittil bare gode erfaringer med det. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vet om en god, graits brannmur? 6318687[/snapback] Som nevnt før i tråden, er ZoneAlarm et godt alternativ. Jeg har hittil bare gode erfaringer med det. 6318757[/snapback] får opp en feil mld etter at jeg har innstalert det og skal starte det opp.. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Dette programmet har jeg altid brukt på min egen maskin. men pappa sin maskin var det norton 2005 på! jeg var snar og skrifte til avast. og satte i mere ram. da merkert jeg att det gikk fort å starte maskinen ja. ellers kunne det ta opp til 3-4 minutter å starte den. når jeg kjøpte meg egen maskin, så har jeg avst og mye mye mere store spill og slik. og den går sabla fort. det går ca 20 sekunder å slå den på! og det er kjempe bra. det er en dell dimension 9150. og er veldig fornøyd med den men nokk om dataen. det var virusprogrammet. det er jeg fornøyd med. Jeg anbefaler å laste det ned (Y) www.avast.com =) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) får opp en feil mld etter at jeg har innstalert det og skal starte det opp.. *bilde* 6319876[/snapback] Opprett en egen tråd om det på et passende sted, du. Det hører jo ikke helt hjemme i denne. Endret 16. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Enligt mig bästa gratis anti-virus programmet. Förstår inte varför det anses ha dåligt gränssnitt...? //LD Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) fordi måten å teste brukervennlighet som regel går ut på å finne laveste felles standard (les: den dummeste idioten du klarer å oppdrive på rimelig tid) og se om personen klarer å finne utav programmet. Hvis personen har problemer, er ikke programmet brukervennlig nok. Endret 17. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
galedali Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Problemet brukervennlighet sitter som regel ca 50 cm unna skjermen. Avast er ett kjempeprogram , bare det får minne nok gir deg en problemfri / virusfri pc hverdag. Jeg personlig ønsker egentlig å bruke mac :-) der er det minimalt med virustull/spyware shit... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Avast er egentlig litt for godt til å være gratis. Betalingsversjonen er hakket bedre med noen funksjoner ekstra, men der burde vært lagt ved en brannmur i den versjonen (pro). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Slettet noen "dårlige" poster. mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg