abene Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det finnes en rekke gratis antivirus-programmer på markedet, men er de brukbare? Denne gangen sjekker vi ut Avast! antivirus. Les mer Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette programmet har jeg brukt i lengre tid og har i tillegg installert det på en del av de ansattes hjemmemaskiner med gode tilbakemeldinger. Jeg kan iallefall trygt anbefale det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 + Gratis Litt flisespikking: Jeg synes dere kunne skrevet gratis i anførselstegn og ført på en stor minus til: + Må innstalleres på nytt hver 60. dag fordi prøvetiden får ut. To use the Home Edition, you should register it, however, after initial installation you have 60 days to trial the product (as with all avast! antivirus products) before you must complete registration. The registration process is very easy, and will take you only a couple of minutes. Redigert: Glem det. Det er vist litt enklere enn jeg trodde: avast! 4 Home Edition work 60 days after installation in demo mode. You will obtain FREE license key by E-mail after the registration. The license key is valid for 1 year. After one year you need to just re-register. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har også brukt det en stund, men jeg hadde råd så jeg kjøpte meg heller Kaspersky. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Kjører avast 4.7 home edition her. Dette er det beste antivirusprogrammet som i tillegg er tilgjengelig for 0,- etter mitt skjønn. Spesielt "ved tilgangsbeskyttelsen" er et pluss. Simen1: etter prøveperioden er utgått, må du registrere programmet. Dette er gratis, og det varer ett år fram i tid. Deretter må du reregistrere det. edit: jaja, så du redigerte posten din simen1, men lar denne stå forde Endret 12. juni 2006 av dabear Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) har brukt avast i et par år nå, veldig fornøyd, ligger å scanner i bakgrunnen uten jeg merker noe til det Endret 12. juni 2006 av Hetland Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 har brukt avast i et par år nå, veldig fornøyd, ligger å scanner i bakgrunnen uten jeg merker noe til deg 6293323[/snapback] Ingen som legger merke til meg, snufs Fra spøk til revolver; det er to mangler i dette programmet: - Grensesnittet - Det at programmet utfører cpukrevende proseser som antivirusdatabase-oppgradering under spilling. Gjør at spill hakker for noen sekund. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 der ja. regnet med denne testen kom rimelig snart og her var den. satt litt med følelsen av at dere var negative til programmet på forhånd og at dere liksom måtte finne så mye negativt som mulig! men det er kansje bare meg.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Se der ja. En bra test! Vi kunne godt ha fått sammenligninger med andre programmer også, som f.eks. AVG. Blir det lenge til vi ser en gratis-brannmur-test? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har brukt Avast ei stund og synes det ganske greit mpt at det er gratis og. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har brukt Avast 4 Home en god del, og noe jeg liker veldig godt er P2P beskyttelsen (kazaa, Limewire m.fl.) -eneste jeg syns magler er en virkelig god brannmur som også er gratis. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 - Den norske oversettelsen av programmet er for dårlig- Installasjon kunne vært enklere - Forvirrende oversikt - vanskelig å finne frem ulike funksjoner - Panelet for virusskanning av PC-en er lite brukervennlig Så, hvis du driter i GUI/klarer å finne litt ut selv, så er det ingen minuser med dette programmet?... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) har brukt avast en god stund nå og det eneste irriterende er at det laster ned virus oppdateringer i hytt og pine. Dette fører følgelig til at feks. spill kan henge seg. Bortsett fra det så er jeg meget fornøyd. Endret 12. juni 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
robgar Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 har brukt dette i en lengre periode selv, og kjører avast server edition på en server og. Funker helt fint! Lenke til kommentar
.com Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) - Den norske oversettelsen av programmet er for dårlig- Installasjon kunne vært enklere - Forvirrende oversikt - vanskelig å finne frem ulike funksjoner - Panelet for virusskanning av PC-en er lite brukervennlig Så, hvis du driter i GUI/klarer å finne litt ut selv, så er det ingen minuser med dette programmet?... 6293652[/snapback] er sånn jeg føler det, har brukt det en stund og synes det er knall btw. ja til gratis brannmur-test! Endret 12. juni 2006 av .com Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette fører følgelig til at feks. spill kan henge seg.tøv!, hvorfor skulle det gjøre det? Kanskje litt lag i multiplayer men that's it. Lenke til kommentar
.com Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette fører følgelig til at feks. spill kan henge seg.tøv!, hvorfor skulle det gjøre det? Kanskje litt lag i multiplayer men that's it. 6293869[/snapback] det gjør faktisk det, ihverfall i cs Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 At oversettelsen er dårlig er ingen overraskelse. Jeg tipper at dette er gjort av en frivillig "entusiast". Og både erfaring og statistikk viser at gjennomsnittsnordmannen har elendig grammatikk og språkforståelse. Avast burde tatt seg bryet med å sørge for at oversettelsen holder en viss kvalitet. Ellers så varer gratis registrering bare i 14mnd, så jeg måtte nettopp registrere meg på nytt med samme e-post adresse. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Bruker Betal-Versjonen av Avast selv (Proffesional) og er meget fornøyd, koster rundt 290kr og jeg tviler på at noen på dette forumet ville hatt noen problemer med å bruke det Aldri sett snurten av et virus:) Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hmmm... Norton Internet Security 2005 er så ressurskrevende at jeg er ute etter noe nytt. Gratis er fint, duh. Laster nå ned Avast 4, ZoneAlarm og SpybotS&D. Noen innvendinger til den kombinasjonen? Andre gratisprodukter som heller er å anbefale? Noe jeg mangler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg