hernil Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg lurer bare på om det er en kommando i cmd som fjerner msn messenger (7,5) helt fra maskinen, er det noen som kan dette? takk for all hjelp. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Start Run RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 StartRun RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove 6292876[/snapback] tusen takk skal prøve det i morgen. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 StartRun RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove 6292876[/snapback] blir ikke det det samme som uninstall? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, det skal være det samme som uninstall. Problemet er at av og til er ikke Messenger synlig i "Add/Remove Windows Components". En annen måte er å redigere sysoc.inf i c:\%windir%\inf\. Finn linjen som begynner med "msmsgs" og fjern "hide". Nå skal det være mulig å finne dette i "Add/Remove Windows Components". Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er ikke den kommandoen for å ta vekk Windows Messenger? MSN Messenger 7.5 kan vel uninstaleres fra kontrolpanel og leggtil/fjern programmer. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er ikke den kommandoen for å ta vekk Windows Messenger? MSN Messenger 7.5 kan vel uninstaleres fra kontrolpanel og leggtil/fjern programmer. 6298601[/snapback] Ja, det kan du nok ha helt rett i! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 et spørsmål til: på en annen data jeg har har jeg innstallert msn 7,5 den vil jeg beholde, men msn som allerede var på dataen vil ikke fjernes. er det en kommando for det og? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 det er nok windows messenger, som kan fjernes med kommandoen som er lagt ut over. finnes forresten også raskt ved søk på google etter: 'how to remove windows messenger' Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg vile bare si at messenger (ikke MSN) ligger under automatic update så hvis du fjerner den så kommer den tilbake med mindre du sier ifra. En ting til: TweakUI mener jeg har en post for synliggjøring av uninstaleringen "usynlig windows moduler" COM+ messenger osv... og denne posten hører vel ikke inunder programmering selv om bobafett sin løsning ligger veldig nær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå