mfiskum Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg skal gå over til en annen teleoperatør, og lurer da på om jeg kan kopiere innholdet på mitt gamle SIM-kort over til det nye, uten dedikert kopieringsutstyr. Kommuniserer med telefonen, SE w810i via Bluetooth. Eksisterer det programvare som kan gjøre slikt? Jeg bruker mac med OSX. Mvh MF Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva er det du vilkopiere over? Bare kontaktene? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Går det ikke an å ligge alle kontaktene på SIM, putte sim i ny telefon. Kopiere over til telefon, putte i nytt sim. Lenke til kommentar
mfiskum Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Hva er det du vilkopiere over? Bare kontaktene? 6292869[/snapback] Helst både kontakter og tekstmeldinger. Mulig det er umulig uten SIM-kortleser? Mvh MF Lenke til kommentar
mfiskum Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Går det ikke an å ligge alle kontaktene på SIM, putte sim i ny telefon. Kopiere over til telefon, putte i nytt sim. 6292885[/snapback] Jo, det har du rett i, men jeg skulle også gjerne hatt med tekstmeldingene. Mvh MF Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Tekstmeldingene ligger ikke på SIM-kortet, de ligger i mobiltelefonenes minne. Hvis begge er SE-telefoner kan du bruke FMA (fma.sourceforge.net) men det går nok dårlig på Mac'en din... Edit: Kontakter, kalender og notater tar du med iSync. -snubbel Endret 12. juni 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Du kan også lagre SMS på SIM hvis jeg ikke tar helt feil? Kanskje ikke så mange av gangen tough. Lenke til kommentar
heisansamsung Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) På Samsung D500 kan man lagre sms på sim-kortet....bare å trykke "Beskytte" når du er inne på sms'n så blir den med på sim-kortet over. Endret 18. juni 2006 av heisansamsung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå